הכירו את תומר ודור: "נמשיך לתת את עצמנו לעולם הזה". יחצ

הכירו את תומר ודור: "נמשיך לתת את עצמנו לעולם הזה"

הכירו את תומר ודור, צמד אחים חדש ומרענן בתחום המוזיקה הישראלית שמשלבים סגנונות ורק רוצים לטרוף את עולם המוזיקה

צמד נוסף מגיע אלינו, הכירו את צמד האחים תומר ודור מראשון לציון. סגנון המוזיקה שלהם שונה, אך הם מצליחים לשלב אותו לסגנון אחד ומאוד קליט. לאחרונה הוציאו את הסינגל החדש שלהם "לנשום לרגע". החלו לנגן כילדים צעירים וזה מה שחיבר בניהם והפך אותם לחברים הכי טובים. אז מאיפה הכל התחיל ומה השאיפות שלהם לעתיד?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


מתי התחלתם לעסוק במוזיקה ולמה?

תומר: "התחלנו לעסוק במוזיקה בתקופת התיכון שלנו. שנינו היינו נגנים ורצינו להראות מה אנחנו יודעים. היינו מופיעים במתנסים בראשון לציון".
דור:"התחלנו כשני נגנים, אני ניגנתי בתופים ותומר בגיטרות. לאט לאט זה הגיע למצב שאנחנו שרים יחד, האמת, זה קרה לא מזמן, רק בשנה שנתיים האחרונות. בשלב מסויים התחלתי לשיר ותומר היה המלווה שלי".

 

מה מושך אתכם לעולם המוזיקה?
תומר: "תמיד אהבתי את העולם הזה, הייתי שומע מוזיקה וידעתי שזה הדבר שארצה לעשות. הסגנון שלי ושל דור שונה אבל עם הזמן למדנו לשלב וליצור משהו חדש, שזה מה שאנחנו עושים היום".
דור: "אחד הדברים שהכי מספקים בעולם הזה, זה התוצר הסופי שאתה מביא, היצירה הזו שמגיעה בסוף".

לאחרונה הוצאתם את הסינגל "לנשום לרגע" , איך הייתה העבודה עליו?
תומר: "את הפזמון כתבתי לפני הרבה זמן. הרגשתי שהוא לא מספיק מתוחכם, שיש עוד על מה לעבוד. ישבתי עם דור ולא היינו סגורים על מה נעשה. אנחנו מאוד בררנים, אני במיוחד. מאוד חשוב לנו שהכל יהיה כמו שצריך. לפני כל דבר אנחנו חושבים פעמיים כי כולם חשופים לזה". מוסיף, "פתאום שמעתי את ידידה שלי מתחילה לזמזם את הפזמון והבנתי שהשיר מקבל אהדה. התחלתי לעבוד יותר על הבתים, רציתי להפוך אותם ליותר חכמים ובעלי משמעות. הטקסט הזה חשוף, זה גם מאוד מאפיין אותו. בסופו של דבר אמרנו 'יאלה נלך לאולפן ונראה מה עושים עם זה'. עבדנו עם המפיק שלנו ומשם הכל היסטוריה".

איפה הכי הייתם רוצים להופיע?
תומר: "לדעתי הז'אנר שלנו מתאים למועדונים, גם למתנסים בתור התחלה. אבל בגדול היינו רוצים להופיע ביום העצמאות. אנחנו רוצים להגיע לחשיפה יותר גדולה כי הסגנון שלנו יכול לתפוס היום. יש בנו גם פופ וגם ראפ, שאלו סגנונות מאוד חזקים שאנחנו משלבים ביחד. בנוסף, היינו שמחים להופיע באחד המועדונים שהשיר שלנו הושמע בהם".

תומר ודור
תומר ודור © יחצ


מי המודל לחיקוי שלכם?
תומר: "לא יודע אם יש לנו כזה, אנחנו בונים את עצמנו בלי לחשב האם הוא דומה למשהו. לא יצא לנו לחשוב 'אנחנו רוצים להיות כמו'. בסופו של דבר אנחנו אחים שעושים מוזיקה מגיל קטן, אז לא יצא לנו להסתכל על זה ככה אף פעם".
דור: "מסכים עם תומר. אך עם זאת, לא יעזור כלום. יש לי את ההשראה שלי. אני מאוד מתחבר לרותם כהן, גם לקול שלו וגם לטקסטים עצמם, הוא מדהים בעיניי".

 

כמה אתם מפרגנים אחד לשני? העובדה שאתם אחים תורמת לקשר המוזיקלי?
תומר: "מעבר לעובדה שאנחנו אחים, אנחנו גם החברים הכי טובים. בתור ילדים קטנים פחות הסתדרנו. המוזיקה זה מה שחיבר בנינו, יוצא לנו להיפגש אחר הצהריים, לאכול ביחד, לכתוב, להלחין ולעשות הכל ביחד. זה גרם לנו להכיר חברים משותפים, שזה לא מאוד מובן מאלו. יש בנינו הפרש גילאים של שנתיים וחצי ודור יוצא עם החברים שלי. אנחנו באותו ראש, כל אחד מבין את מקומו ונותן לשני להתבטא כראוי.  זה שאנחנו אחים הופך את זה לאינטרס משותף".
דור: "תומר אמר את הדברים כפי שהם, הוא החבר הכי טוב שלי. אנחנו מאוד דואגים אחד לשני ועוזרים בכל צרה שהיא".

איך אתם מגדירים את הסגנון שלכם?
תומר: "היפופ-ראפ. יש לנו בתים שמוגדרים יותר ראפ והמוזיקה היא פופ. יכול להיות שבהמשך נשלב עוד סגנונות. אנחנו מאוד פתוחים לעוד ואני חושב שזה רק יוסיף, בא לנו לקבל רעיונות חדשים.
אין צורך לחזור על אותו הדבר, כל עוד נוספים דברים חדשים, זה פותח אופציה לקהל חדש ומביא עוד עניין לשמוע אותנו".

דור ותומר
דור ותומר © אינסטגרם

אם הייתם יכולים לבחור כל אמן ולבצע איתו דואט, במי הייתם בוחרים?
תומר: "הייתי בוחר בנצ'ינצ' או בטונה. אני באופן אישי מאוד מתחבר למוזיקה שלהם והלוואי שאני ודור היינו עושים איתם איזה שיתוף פעולה נחמד. זה יכול להיות ענק".
דור: "אני כמובן אבחר ברותם כהן. הוא מוכשר וכפי שציינתי, אני מאוד מתחבר לחומרים שלו".

איפה נראה אתכם בעוד 10 שנים?
תומר: "קודם כל ביחד, זה הכי חשוב. בארץ זה בטוח! אני מאמין שנמשיך בתחום הזה כי זה החלום שלנו, לשם אנחנו שואפים. לדעתי, זה הגיל להגשים חלומות ואנחנו עפים על זה בכל הכח. לא חושב שזו שאלה של 'האם נצליח או לא' אלא האם נמשיך לתת את כל כולנו לעולם הזה, ונמשיך. מאמין שניפגש בהופעות".



תגובות