לאס ווגאס שואו: הכוכבים שקיבלו מופע קבוע בעיר החטאים. צילום: GettyImages

לאס ווגאס שואו: הכוכבים שקיבלו מופע קבוע בעיר החטאים

ליידי גאגא הכריזה בשבוע שעבר על מופע קבוע בעיר החטאים, אבל היא ממש לא היחידה. מבריטני ספירס ועד הבקסטריט בויז - האמנים שקיבלו מופע קבוע בלאס ווגאס

בשבוע שעבר, בישרה ליידי גאגא בגאווה לכל מעריציה כי היא קיבלה מופע קבוע בעיר החטאים, לאס ווגאס. הזמרת חתמה על חוזה הופעות קבוע, שכולל, כך לפי השמועות, כ-74 הופעות - עם אופציה להארכה. המופע יתקיים בתיאטרון MGM בווגאס וצפוי להתחיל ב-18 לדצמבר 2018.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גאגא מצטרפת לרשימת אמנים מכובדת שקיבלו מופע קבוע משלהם בלאס ווגאס. פעם, אמנים שקיבלו מופע קבוע באחד מבתי המלון או הקזינו בעיר נחשבו לכאלו שהקריירה שלהם הסתיימה, אבל כבר מזמן שהמצב לא כך ואומנים גדולים רבים מחליטים לעשות הפסקה מסיבובי ההופעות העולמיים ולהתנחל דווקא במושב קבע בנבדה, לאס ווגאס. לכבוד החדשות הטובות של גאגא ריכזנו עבורכם רשימה של הסלבס שהחליטו בשיא הקריירה שלהם, לעלות מופע קבוע בעיר שכולה נוטפת שואו ובידור. 

בריטני ספירס

בריטני היא לגמרי אחת מהכוכבות הבולטות ביותר במוזיקת הפופ כבר שנים רבות וגם היא כמובן לוקחת חלק ברשימת האמנים המכובדת שקיבלו מופע משלהם בווגאס. מופע הפתיחה של ספירס התקיים בדצמבר 2013 ובמהלך 2015 הודיעה נסיכת הפופ כי היא מאריכה את חוזה ההופעות שלה בווגאס עד סוף שנת 2017.  במהלך השנים המופע עבר שינויים והותאם לשיריה החדשים. 

 

סלין דיון

סלין דיון, שמוכרת לרובכם כמי ששרה את השיר המרגש בסרט האייקוני "טיטאניק" ועוד שלל שירים רבים וטובים, סיפרה לא פעם על כך שחלום הילדות שלה היה להופיע בווגאס כמו הזמר האהוב עליה - מייקל ג'קסון. היא כמובן הצליחה להגשים את חלום הילדות שלה (אחרת שמה לא היה נכלל בכתבה הזאת) ובשנת 2003 קיבלה מופע משלה שרץ כמעט חמש שנים במלון סיזרס פאלאס בלאס וגאס.

ג'ניפר לופז

גניפר לופז היא פרפורמרית ענקית בכל רמ"ח איבריה. היא שרה, רוקדת וומעניקה לקהל שואו בלתי נשכח. אי אפשר לפספס אותה כשהיא נכנסת לחדר, וזה בדיוק מה שבמה גרנדיוזית טיפוסית בוגאס דורשת. לופז עלתה עם המופע שלה "all i have" בינואר 2016 והיא צפוייה להמשיך איתו עד ספטמבר 2018. 

 

מריה קארי

כיאה לפרפורמרית מטורפת עם קול ענק ומוחצן כמו של מריה קארי גם היא מופיעה לא מעט בווגאס ואף קיבלה מופע קבוע בעיר - גם הוא במלון סיזר פאלאס. הדיווה כיכבה על הבמה בעיר האורות ממאי 2015 ועד יולי 2017. המופע כלל את כל הלהיטים של הזמרת מכל שנות פעילותה, אותם ביצעה לפי סדר כרונולוגי.  

בקסטריז בויז

אחרי שלל זמרים הגיע הזמן שגם להקה תיכנס לרשימה שלנו, ואיך אפשר בלי אחת מלהקות הבנים הכי אייקוניות בעולם, הבקסטריז בויז. בשנה הקודמת הלהקה, שפעילה כבר מעל 20 שנים העלתה מופע בווגאס, שעונה לשם Larger Than Life - כשם אחד מהלהיטים הגדולים שלה. 

 

 

 
תגובות