תגלית מפתיעה: העובדה שלא ידעתם על מייגן טריינור. צילום מסך מהאינסטגרם

תגלית מפתיעה: העובדה שלא ידעתם על מייגן טריינור

הרבה לפני שהייתה הבחורה המתוקה שכבשה את כולנו על הבמות, מייגן טריינור כתבה שירים לאמנים אחרים והייתה במאחורי הבמה. היום (ו') חוגגת טריינור 24 אביבים ואי אפשר לציין את היום הולדת שלה, בלי לגלות לכם את כמה מהשירים המפורסמים שהיא כתבה!

מלבד היותה זמרת מובילה בתחום, טריינור גם כתבה שירים ללא מעט כוכבים. ומבין הרשימות צמצמנו לכם לחמשת השירים שמיייגן כתבה לכמה מהכוכבים המובילים בתחום. אז מג'יילו ועד ג'ייסון דרולו הנה השירים של ילדת היום הולדת שלנו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 "Sledgehammer" ,"Suga Mama" - פיפת' הרמוני

ממש בתחילת דרכן של הלהקה, כשהן היו עוד חמש חברות. שיחררו הבנות את אלבום הבכורה שלהן מתוכו שני השירים  שכתבה מייגן לכבודן, ושזכו להצלחה ענקית בקרב הקהל האמריקאי. 

 

Ain't Your Mama" - ג'ניפר לופז

ההמנון הלוהט של ג'יילו שזכה להצלחה מטורפת כשוחרר היה בכלל אמור להיות של מייגן, אך לופז שמעה את השיר והתלהבה וידעה שמדובר בלהיט ואכן צדקה. מעניין אם נקבל גרסה לשיר גם ממייגן 

 

"Painkiller" - ג'ייסון דרולו 

כאשר קיבל דרולו הצעה לשיר חדש הוא בכלל לא התעניין בו, אך בשנייה ששמע את ההתחלה של השיר בפגישה עם מייגן הוא התלהב כ"כ והבין שהוא לא יכול לוותר עליו, והוציא אותו כסינגל. ומי שעושה לו קולות בשיר היא לא אחרת מכלת היום הולדת.

 

 

"Can't Blame a Girl for Trying" - סברינה קארפטר 

אולי חלק מכם לא מזהים בשם אבל סברינה קארפטר הזמרת הצעירה ושחקנית דיסני היא הדבר הבא במוזיקה. והחיבור בינה לבין השיר היה מושלם למדי וזכה להצלחה גדולה והיא גם זכתה עם השיר בשנת 2015 בפרס של רדיו דיסני, וזיכתה את טריינור בפרס מרשים. 

 
תגובות