שורדת: איגי אזליה חוזרת אלינו אחרי פגרה ארוכה. צילום מסך מיוטיוב

שורדת: איגי אזליה חוזרת אלינו אחרי פגרה ארוכה

כוכבת הפופ הכי אהובה עלינו חוזרת לאחר פגרה לא קצרה מעולם המוזיקה ומשחררת שת"פ לוהט במיוחד. אז מה חשבנו עליו? ולמה איגי צריכה להיזהר מקארדי בי? צפו

אחרי פגרה של שנה מצאת הסינגל הקודם, איגי חוזרת עוצמתית יותר מתמיד עם סינגל חדש ואחר ממה שאי פעם חשבתם, היא משנה את חוקי המשחק של עולם ההיפ הופ ומביאה משהו חדש. 
האויבת הגדולה של כל ראפרית אפשרית, חוזרת אל הבמה הגדולה, ואנחנו לא מדברים על ניקי מינאז, אלא על האויבת הגדולה שלה, איגי אזליה. במרץ הקודם שיחררה אזליה את הסינגל ״Mo Bounce” שצבר הצלחה מינימלית ואת הלהיט הגדול שלה ״Team” שיחררה לפני כשנתיים. מאז לקחה קצת הפוגה מעולם המוזיקה, ולקחה זמן לעצמה כדי לעבוד על מוזיקה חדשה וטובה לכולנו. 
 
 
 
כיום היא חוזרת עם אלבום חדש ותדמית חדשה, והסינגל “Savior” מוביל אותו. מסוג היפ הופ אלקטרוני חדשני ומרענן מבית היוצר של אזליה שהוא קליל וקליט. אנחנו ללא ספק מריחים את הלהיט הבא של 2018.
את האלבום “Surviving The Summer” היא תשחרר במהלך השנה, אך הסוגיה המרכזית שצריכה להדאיג את אזליה היא לחזור לכיסא של מלכת הראפ, כרגע ניקי מינאז לא בראדר אבל יש לה מחליפה שצריכה להדאיג את איגי, וזו קארדי בי. ומי יודע אולי הכיסא של מלכת הראפ יוכל להחזיק את שתיהן, כי אנחנו לגמרי אוהבים את שתיהן. 

 

תגובות