סיכומוזיקלי: הדואט המפתיע של עומר אדם והחדש של דיקלה. שרון רביבו, באדיבות יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: הדואט המפתיע של עומר אדם והחדש של דיקלה

יום שישי הגיע ואם לא מצאתם זמן פנוי בין הבגרויות להתעדכן, אנחנו כאן עם כל מה שקרה במוזיקה הישראלית והפעם: דיקלה משחררת סינגל חדש מתוך האלבום ומשאירה אותנו מסופקים, עמית מורשת חוזר שוב בקאבר מדהים וגם, הדואט המפתיע של עומר אדם

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

שרי גולד - פסיפס

שרי גולד היא אחת הזמרות הגדולות שידעה המוזיקה הישראלית מאוחריה שישה אלבומים והיא כבשה כל במה אפשרית. מאחוריה עומדים להיטים כמו: "דם חם", "זה הרגע לאהוב", "לעולם בעקבות השמש", "ילדיסקו" ועוד' השבוע הוציאה גולד את "פסיפס" מתוך האלבום החדש שבדרך.

השיר החדש, "פסיפס" נכתב על ידי הזמר והיוצר דודי בר דוד, הלחין לירון לב ועל ההפקה והעיבוד המוסיקלי בשיר אחראי פטריק סבג. השיר פשוט מצוין, גולד מצליחה שוב להוכיח עד כמה היא מוכשרת ורק משתבחת עם השנים. השחר נעים לאוזן וזורם, הוא מביא משהו כל כך נכון וטוב. הוא עדין ורגוע ומצליח לסקרן ולא לעייף או להתיש. סך הכל סינגל מצוין, הלחן והמילים משתלבים בצורה מעולה ויחד עם קולה של גולד קיבלנו חבילה מוזיקלית פשוט מושלמת וגולד היא ללא ספק אחת הזמרות הטובות שידעה המוזיקה הישראלית. 

לסיכום: סינגל מצוין לזמרת מצוינת ★★★★★ 

 

עומרי 69 סגל ושקד קוממי - אמרת לכולם לא 

המפיק המוזיקלי עומרי 69 שיחרר שיר נוסף לאוסף בשיתוף פעולה עם הזמר שקד קוממי, ביחד יצרו השניים את "אמרת לכולם לא". 

הסינגל החדש הוא בדיוק המתכון המושלם ללהיט, הוא משלב היפ הופ ושירה מזרחית ובעצם כל מה ששיר צריך ב2018. השניים משתלבים טוב למדי ונותנים תחושה כיפית וקלילה לשיר, כזאת שגורמת לך ללחוץ על כפתור הריפליי ולשמוע אותו שוב ושוב. אמנם הם לא עלו על הנוסחא הכי מקורית אבל אין ספק שהם יודעים מה לעשות ומרגישים זאת. 

לסיכום: לא מקורי אבל בהחלט שיר מעולה ★★★★ 

 

בן גרנות - הולך ממך 

מניחה שהשם בן גרנות לא מוכר לכם במיוחד אך זה בדיוק הזמן שלכם להתחיל להכיר אותו. גרנות הוא זמר בתחילת דרכו שהשבוע הוציא את סינגל הבכורה שלו - "הולך ממך".

את "הולך ממך" כתב והלחין גרנות עצמו כאשר בלחן לקח חלק גם ליאור אברמוב שאחראי גם על ההפקה והעיבוד המוזיקלי לצידם של גרנות וארז שמיוביץ. השיר מתחיל טוב, הוא נשמע מסקרן ויש בו משהו מאוד זורם, גם מבחינת הלחן וגם מבחינת המילים וקולו של גרנות אך בשלב מסוים של השיר זה מתחיל קצת לעייף, הדברים חוזרים על עצמם והשיר קצת מאבד את זה. מלבד זאת גרנות מבצע את השיר בצורה מעולה ונראה כי עוד נשמע עליו רבות.

לסיכום: התחלה נחמדה, מחכה לסינגלים הבאים שלו. ★★★ 

 

דיקלה 

הזמרת דיקלה אמנם נמצאת המוזיקה הישראלית לא מעט זמן (20 למען האמת) אך אין ספק שהשנה שמענו עליה רבות. בקרוב תוציא דיקלה אלבום חדש, שישי במספר במספר. בין להיטיה אפשר למצוא את "ואם פרידה", "יהיה לנו טוב", "מסקרה שחורה" ועוד'. השבוע הוציאה הזמרת סינגל חדש וראשון מתוך האלבום החדש שעתיד לראות אור בקרוב.

הסינגל החדש, "אתי" נכתב, הולחן, עובד והופק מוזיקלית על ידי דיקלה עצמה כאשר עדי רותם לקחה חלק בעיבוד, בלחן ובהפקה המוזיקלית ואילו רוני בראון לקח חלק לצידן בהפקה המוזיקלית. השיר טוב, הוא נעים לאוזן וסוחף. דיקלה מבצעת אותו בצורה מעולה כמו שרק היא יכולה לבצע. דיקלה מצליחה לשים את האמת שלה ואת עצמה בשיר בצורה מצוינת וזו לכנראה הסיבה הגדולה ביותר להצלחה שלה. סך הכל סינגל מצוין והבחירה בו לסינגל הראשון מתוך האלבום החדש מעולה. האמת, אם האלבום ישמע כמו השיר הזה הוא צפוי להצלחה ענקית.

לסיכום: מצליחה שוב. ★★★★★ 

 

שווה האזנה 

השבוע התארח השחקן והזמר הצעיר עמית מורשת יחד עם יובל גולד (כן, הבן של שרי ואח של אדר) לתכנית הרדיו הלילית של "גלגלצ". כחלק מהשידור ביצעו השניים את "תוכו רצוף אהבה" של הזמר ישי ריבו. מורשת, העלה לחשבון האינסטגרם שלו חלק מהביצוע וגרם לאלפי העוקבים שלו להתרגש. השניים ביצעו את השיר בצורה מעולה, מקצועית ונעימה לאוזן. השניים מוכשרים במיוחד והצליחו להביא את המקום שלהם בשיר בצורה מופלאה. ללא ספק שווה האזנה. 


השבוע הופיע עומר אדם בפעם הראשונה לסבב הנוכחי בהיכל מנורה מבטחים (שכזכור הכרטיסים נחטפו תוך חצי שעה והפילו את את ההזמנות) בסרטון שעלה לפייסבוק גילינו אירוח מפתיע, של זוכת כוכב נולד 1 וזו שהגיעה לביקור מולדת מפתיע וארוך הזמרת נינט טייב. השניים ביצעו יחד כמה מלהיטיו של אדם. אני חייבת לציין שהביצוע פשוט מעולה, החיבור בינהם לא פחות ממושלם והשניים ללא ספק הפתיעו עם ביצוע מצוין וכיפי. הכי שווה האזנה!

 
אסתר דיין היא זמרת מתחילה מאשדוד שממש השבוע החליטה לפתוח חשבון יוטיוב לביצועים שלה. את הערוץ בחרה להשיק דיין עם הלהיט האחרון של עומר אדם - "שני משוגעים" והיא עשתה זאת בצורה מעולה ומרגשת במיוחד - ולראשונה מזווית נשית. אם נהמר אפשר להגיד שצריך להתרגל לדיין חדשה בסביבה.

 
תגובות