סקאוטר: אן מארי מוכיחה שהיא לא זמרת של להיט אחד. gettyimages

סקאוטר: אן מארי מוכיחה שהיא לא זמרת של להיט אחד

היא השתלטה על כל פלייליסט אפשרי עם השיר "Rockabye" בשנה שעברה וכעת מוכיחה לנו אן מארי שהיא הרבה יותר מאישה של להיט אחד, עם אינספור להיטים חדשים שמאיימים להשתלט לנו על הפלייליסט

היא בת 26 מבריטניה הקרירה שהצליחה בשנתיים להיות בין השמות הכי לוהטים של עולם הפופ. למרות שהתפרסמה אן מארי בזכות שיתוף הפעולה שלה עם קלין בנדיט ושון פול ב"Rockabye" היא מוכיחה לכולנו שהיא לגמרי עומדת בזכות עצמה ונמצאת במגמת עלייה משמעותית בזמן האחרון. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הדרך המקצועית שלה במוזיקה החלה כשהייתה זמרת לווי של להקה בריטית במשך שנים, אך עם השנים הבינה כי מקומה הוא בקדמת הבמה ועם פרישתה מהלהקה החלה לעבוד על אלבום הבכורה שלה, ובשנת 2015 שיחררה את אלבום הבכורה שלה העונה לשם "קארטה" ואם לרגע תהיתם מדוע היא בחרה בשם הזה לאלבום שלה, נגלה לכם שמארי מחזיקה בתואר משולש של אלופת העולם בקארטה. 

 

 ובתחילת שנת 2016 שיחררה את הסינגל שלה "Alarm" שהצליח וטיפס במצעדים ונתן לזמרת חשיפה מוצלחת במיוחד, אך כמו שכבר ציינו השיר שהכניס אותה לעין הציבור הוא ללא ספק "Rockabye", השיר שוחרר לקראת סוף שנת 2016 וכבש כל מצעד אפשרי וזיכה אותה במועמדויות ופרסים והפך אותה לאחד השמות החמים של אותה השנה. 

 

 את שנת 2017 פתחה עם השיר "Ciao Adios" שצלח מאוד במצעדים והפך ללהיט שמזמזמים בכל עבר ועקב ההצלחה הגדולה שלו הוא קיבל גרסה חדשה ואקוסטית של מארי עם הזמר אד שירן. השיר החדש לוקח חלק באלבומה החדש שצפוי לצאת בחודשים הקרובים. 

© Gettyimages

מתוך האלבום נחשפנו לעוד סינגל חדש ומעניין במיוחד, הלוא הוא "Friends" בשיתוף הפעולה עם הדיג'יי מרשמלו, שכזכור הופיע בישראל לפני מספר ימים. למרות שעבר זמן קצר מאז יציאת השיר הוא הפך להצלחה ענקית לשניים. אין ספק שזוהי השנה של אן מארי שהוכיחה לכולם בזמן קצר שהיא לגמרי הדבר החם שידע עולם הפופ

 
 

 

 

תגובות