מרשמלו בישראל: "הוכיח מדוע הוא הדיי-ג'יי הכי חם כיום" . צילום: אוראל סברן

מרשמלו בישראל: "הוכיח מדוע הוא הדיי-ג'יי הכי חם כיום"

המפיק המוזיקלי והדיי-ג'יי המצליח הופיע אמש (ה') בפעם הראשונה בארץ בהופעה מושקעת ומלאה באנרגיות, בערב שהיה כולו מסיבת פורים מרימה

הדי-ג'יי והמפיק המוזיקלי מרשמלו הוא אחד האמנים החמים בשנים האחרונות בסצנת ה-EDM, שהפך לשם שמוכר שבכל מסיבה עם טראקים מדבקים בזכות הלהיטים שלו ואישיותו המסתורית, שכן הוא אף פעם אינו נצפה ללא הקסדה שהפכה לסימן ההיכר שלו. כל אלו הופכים את מרשמלו לאחד הדיי-ג'ייז הרותחים בעולם המוזיקה כיום, ואמש הוא כבש את הבמה בגני התערוכה בתל אביב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השנה האחרונה הייתה זו שנתנה למרשלו את החותמת כי הוא השם החם ביותר בסצנת המוזיקה האלקטרונית, ולצד שיתופי פעולה שהפכו יחד אמנים כמו סלינה גומז, קאליד, מיגוס, אן-מארי שהפכו ללהיטים, הוכרז כי הוא מוערך ב-21 מילון דולר, כך שהגעתו לארץ בשיא הצלחתו היא לגמרי מרגשת ועוררה ציפייה רבה בקרב הקהל.

 

את הערב פתח הדיי-ג'יי AIN’T THAT ALL, ואחריו עלתה ירדן קליימן יחד עם הסקסופון והקפיצה את הקהל, שהמשיך לקפוץ גם כשהדי-ג'יי הבלגי פליקס דה לט, הידוע כ-Lost Frequencies ומוכר בזכות הלהיט "Are You With Me" עלה אל העמדה ואף השיק שיר חדש במהלך ההופעה שלו.

אלא שכל אלה היו רק חימום לשוס האמיתי של הערב, וכמעט ארבע שעות לאחר תחילת האירוע, עלה אל העמדה מרשמלו. הדי-ג'יי עלה לצלילי להיטו האחרון "Silence" שנוגן פעם נוספת במהלך ההופעה שלו, המשיך לשלל הטראקים המוכרים שלו ושילב גם להיטים של אחרים כמו "This What We Came For" של ריהאנה וקלווין האריס. אחד משיאי הערב היה כאשר נוגן "Wolves", הלהיט המשותף עם סלינה גומז, אשר הקפיץ את הקהל ולווה בוידיאו ארט מושקע. שיא נוסף במהלך ההופעה היה כאשר "Alone", הלהיט שהכניס את הדי-ג'יי לתודעת הקהל, הושמע בנאמבר שכולו פרפורמנס מרשים עם אורות, מכונת עשן ואנרגיה מחשמלת בקהל. ההופעה בת השעה וחצי נחתמה בלהיט הטרי "Friends" עם אן-מארי, ולמרות כי השיר יצא לפני קצת פחות מחודש, אין אחד בקהל שלא ידע את המילים. את הערב חתמו Warriors וסקאזי, שהמשיכו להרקיד את הקהל עד השעות הקטנות של הלילה וסיפקו חותם מצויין לערב מקפיץ שכזה. 

"פרפורמנס מרשים" © אוראל סברן

לסיכום, מרשמלו נתן שואו משובח, ומלבד השירים והטראקים המרקידים הוא סיפק את הסחורה עם וידיאו ארט מושקעים, אורות, עשן ואש על הבמה. מרשמלו לגמרי הוכיח מדוע הוא הדיי-ג'יי הכי חם כיום, וכי בצדק יש לו עדר מעריצים רחב (לא סתם קסדות בדמותו מילאו את הקהל). אולי אנחנו טרם יודעים כיצד הפרצוף שלו נראה, אבל את העבודה מרשמלו לגמרי יודע. אז, נתראה פורים הבא?

"נתן שואו משובח וסיפק את הסחורה" © אוראל סברן

 

תגיות
תגובות