סקאוטר: הראפר שהוכיח לנו שהוא רוקסטאר אמיתי. צילום מסך מהאינסטגרם

סקאוטר: הראפר שהוכיח לנו שהוא רוקסטאר אמיתי

סביר להניח שלא תצליחו לזהות את שמו של הזמר ברגע הראשון, אבל הלהיט ששחרר פוסט מאלון לפני מספר חודשים בשם "Rockstar" עדיין לא מפסיק להתנגן לנו בראש!

הצעיר האמריקאי פוסט מאלון, נולד בניו יורק, ובנוסף להיותו זמר ראפ, הוא גם עונה לתפקידים מפיק וגיטריסט. בשנים האחרונות החל פוסט מאלון להיכנס לעולם המוזיקה ולפתח קריירה מוזיקלית מצליחה במיוחד, הוא הוציא מספר סינגלים מצליחים והפתיע בכמות הצפיות בכל אחד מהם.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פריצתו והכרתו הראשונה בעולם המוזיקה בתור ראפר החלה ב-2015 כששחרר את הסינגל הראשון "White Iverson", שזכה להצלחה גדולה במיוחד וכיום עומד על 33 מיליון צפיות. מאלון החליט שהוא לא עוצר כאן וכבר כשנה לאחר מכן, בדצמבר 2016 הוציא הזמר את אלבום הבכורה המצליח שלו "Stoney" ומאז הראפר המוצלח רק ממשיך לכבוש את כולנו.

 

במשך השנים הראפר המצליח הוסיף עוד מספר סינגלים וביניהם "Go Flex" שהגיע למעל מ 200 מיליון צפיות, ו- Congratulations"" שיצא בינואר 2017 וצבר קרוב ל 700 מיליון צפיות ביוטיוב. הצלחתו של הזמר בכל סינגל היא לחלוטין לא מובנת מאליה וזו רק הוכחה שמאלון הוא כנראה בין האמנים שהצליחו תוך זמן קצר להוכיח את עצמם ובגדול.

בשנה האחרונה שחרר הזמר את הלהיט " Rockstar" שהיה סינגל הבכורה מתוך אלבומו השני, ואותו ביצע בשיתוף פעולה עם הראפר המתחיל, 21 סבאג'. הלהיט זכה להצלחה רבה ותוך מספר חודשים צבר למעלה מ-260 מיליון צפיות. מכאן אנו רואים שמאלון מוכיח לנו שהוא כבר מזמן לא זמר מתחיל! והוא לגמרי בדרך הנכונה להצלחה משמעותית בעולם המוזיקה.

תגובות