girl power: יום האישה המוזיקלי. צילום: GettyImages

girl power: יום האישה המוזיקלי

היום חל יום האישה הבין לאומי, ואין דבר שמסמל העצמה נשית יותר מנשים עוצמתיות ששרות על ההעצמה הנשית. אז לכבוד היום המיוחד הזה, אספנו לכם 6 שירים שיתנו לכן קצת girl power !

בשנים האחרונות חל שיפור משמעותי במעמדן של הנשים בעולם וכמעט בכל חלקיו, נשים יכולות לבחור, לעבוד, ללמוד ואפילו לנהל מדינות שלמות. אבל בכל זאת, עדיין קימיים פערים חברתיים בין גברים לנשים, פערים שכולנו ניתקל בהם בעתיד בשירות הצבאי או כשמשכורתו של הגבר העובד לצידנו תהיה גבוהה יותר. חברות וארגונים רבים נלחמים בתופעה בכל יום אבל לדעתינו אין דבר יותר מעצים משירים! אז עד ליום שבו כולנו נהיה שווים ולא נצטרך את יום האישה כדי להילחם על שוויון אספנו לכן 6 שירים שמדברים על העצמה נשית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

run the world

כמובן שנתחיל עם המלכה ביונסה, הזמרת שהוכתרה למוזיקאית המצליחה ביותר של העשור הקודם היא כמובן גם זו שהוכיחה לכולנו שאנחנו לגמרי שולטות בעולם! רק השם של השיר נותן לנו כוח וכשמילותיו משולבות עם הקצב המעולה שלו כל ילדה יודעת שבנות הן השולטות!

 

fight song

השיר של הזמרת רייצ'ל פלאטן שהגיע אלינו לפני שנתיים מדבר על התגברות על מכשולים גם כשהכל נראה אבוד ומשכנע כל אחת ואחת להמשיך ולהילחם כנגד כל הסיכויים. כי אין כמו הכוח הנשי!

 

תעשי רק מה שאת אוהבת

ועכשיו הגיע הזמן לקצת כוח נשי ישראלי ומעורר השראה, אז כמובן שבחרנו בגלי עטרי שמורה לנו לטרוף את העולם ולעשות את מה שאנחנו אוהבות וטובות בו. כי כשאנחנו רוצות משהו באמת מי יסרב לנו?

 

that's my girl

ועכשיו הגיע הזמן ללהקה של 5 נשים עוצמתיות, Fifth Harmony. השיר " that's my girl " היה אחד השירים האחרונים שבהם לקחה חלק קמילה קביו שפרשה מהלהקה בדצמבר 2016. השיר הוא כולו מלא בגאווה נשית והוא אומר שנשים הן חזקות ולא משנה כמה יפגעו בהן יש להן את הכוחות לקום ולהמשיך להילחם! ואנחנו הכי מסכימות איתם!

 

תאמיני לי

השיר, ששרה אחת הנשים הכי בולטות בישראל שירי מימון, לקח חלק בפרויקט רוצה שווה יכולה של ערוץ הילדים המילים של השיר סופר מעצימות ויגרמו לכל ילדה קטנה להאמין בעצמה, דבר נוסף שאנחנו אוהבים בשיר זה שבאחד הבתים עוז זהבי מדבר על השוויון בין נשים לגברים, וזה כיף ומרענן לראות גבר שמדבר על הנושא הזה ומראה לבנים צעירים שיכולות לעשות כל מה שבנים יכולים ואפילו יותר.

 

beautiful

וכמובן שנסיים עם אחד השירים הכי מרגשים שיש, " beautiful " של כריסטינה אגילרה הגיע אלינו לפני כ16 שנים ועדיין נשאר רלוונטי מתמיד ומדבר בצורה הכי טובה שיש לכל אישה שמתמודדת עם בעיות בדימוי העצמי, שזו בעיה שנשים רבות סובלות ממנה בגלל הציפיות הגבוהות של החברה שדורשת מאיתנוו להיות מטופחות ולהיצמד למודל היופי. השיר מדבר על כך שלא משנה מה כולם אומרים כל אחת יפה בדרך שלה. אז, תמיד תזכרי שיש רק אחת כמוך!

 

 

תגיות
תגובות