בלוגים ברחבי אירופה: השיר של נטע הוא הפייבוריט לזכייה. צילום מסך מהקליפ הרשמי

בלוגים ברחבי אירופה: השיר של נטע הוא הפייבוריט לזכייה

אחרי שהודלף הבוקר (א') בישראל, בלוגים אירוויזיונים מאירופה מדווחים: השיר של נטע הוא המוביל כרגע לזכייה

רק הבוקר (א') פתחנו את השבוע עם הדלפה מוקדמת לשיר "Toy", איתו אמורה לייצג אותנו נטע ברזילי באירוויזיון בליסבון, למרות שזה היה אמור לצאת באופן רשמי רק בשעות הערב. בעקבות ההדלפה שוחררה הצצה רשמית לקליפ של ברזילי - מה שכבר הספיק לרוץ ברחבי אירופה ולקבל מהם ציונים ראשוניים. אז האם יש לנו סיכוי השנה לנצח?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחד הבלוגים הבולטים בנושא האירוויזיון דיווח לפני זמן קצר כי "מאז שבדקנו את ההימורים בפעם האחרונה, השיר של נטע עלה מהבוקר היישר מהמקום התשיעי אל המקום הראשון. שינוי פנומנלי שנבנה על איכות השיר ותגובת מעריצים חזקה". 

 

בנוסף, מציין הבלוג שמה שבולט בשיר הוא הסגנון האותנטי של נטע  - עליו הקפידה לשמור גם בשיר שייצג אותה באירוויזיון שמצריך השנה, לטענתם, חיפוש אחר משהו פרשי וקליט. כמו כן מתייחס הבלוג לכך שאחד המסרים בשיר מתכתב עם כל מה שקורה בעולם עם קמפיין "METOO" עם מילים כמו: "אני לא הצעצוע שלך, אתה ילד טיפש".

© צילום מסך מwiwibloggs

לפי ההימורים והסקרים הראשוניים של הבלוגים, מי שכרגע "מאיימת" על המקום הראשון היא בולגריה, שצפויה לשחרר את השיר שלה באופן רשמי מחר (ב') בבוקר, אך עדיין חוזים שישראל תוביל.

ברזילי תתמודד בחצי הגמר הראשון של האירוויזיון שייתקיים ב-8 במאי. אם תצליח להעפיל לגמר, נזכה לראות אותה גם ב-12 במאי עם סיכוי לא רע לזכות.

תגובות