סקאוטר: הצמד שכבש את הרשת וכעת בדרך לישראל. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: הצמד שכבש את הרשת וכעת בדרך לישראל

סופי תאקר אומנם לא מוכרים בשם, אבל שמעתם אותם בעבר בטוח. השירים שלהם מככבים במשחקי הפיפא ובפרסומות השיווק לחברת אפל. רגע לפני שהם באים לארץ להופעה מיוחד וחד פעמית, כדאי שתכירו אותם ותבינו איך הפכו לצמד הכי חם של עולם הדאנס ואלקטרוניקה

סופי תאקר, כן שם קצת משונה אבל תתכוננו להגיד אותו הרבה, את הצמד הזה רובכם מכירים טוב מאוד מפרסומות השיווק של אפל או ממוזיקת הרקע במשחקי הפיפא אבל עכשיו רגע לפני שהם מגיעים לארץ להופעה מחשמלת במיוחד, הגיע הזמן שתכירו את ההרכב הכי חם ששמענו לאחרונה קצת יותר מקרוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הם הרכב ניו יורקי שמורכב מזוג סטודנטים לשעבר אשר התאהבו במוזיקה והפכו לצמד, אחד מהשירים הראשונים שלהם "Drinkee" תפס תאוצה ענקית לאחר שהופיע בפרסומת שיווקית לחברת אפל. השיר נהפך לוויראלי וכיכב בספוטופיי עם מיליוני הורדות ואפילו הועמד לגראמי בתור "הקלטת הדאנס הטובה ביותר". כל זה נתן פוש ענקי לקריירה של הצמד שהפך בין רגע לאחד השמות הלוהטים של עולם הדאנס והאלקטרוניקה. 

 
 
תוך כדי עבודתם על אלבום הבכורה שלהם, גילו אותם המפתחים של משחק המחשב "פיפא", שבחרו לאמץ כהמנון שלהם את השיר של הצמד: "Best Friend" וזו הייתה יריית הפתיחה של הצמד אשר הצליחו בזכות המשחק לפרוץ את גבולות ארצות הברית ולקבל במה בדרך מקורית במיוחד דרך משחק הפיפא. 
 
 
לאחר שכבשו את העולם, באים הצמד לישראל להופעה מיוחדת במיוחד כחלק מהטור העולמי שלהם. השניים כבר מוכרים בזכות המוזיקה הטובה שלהם ובנוסף לכך הם ידועים ככאלה שנותנים הופעות מקפיצות ועם העובדה שהם בין הצמדים החמים בעולם הדאנס והאלקטרוניקה אפשר לסמוך על השניים שידעו להביא את החומרים הנכונים היות והם אכן יודעים מה עובד בימים אלה. 
 

ההופעה של הצמד תקרה ב7.6 (יום ה') בהאנגר 11 תל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 219 ועד 329 ש"ח. מכירת הכרטיסים החלה וניתן לרכוש כרטיסים דרך מספר הטלפון *9606 

 

 

תגובות