סקאוטר: הזמרת החדשה שמוכיחה שהעולם שייך לצעירים. צילום מסך מהאינסטגרם

סקאוטר: הזמרת החדשה שמוכיחה שהעולם שייך לצעירים

שרלוט לורנס היא זמרת צעירה שצמחה מתוך הרשת והצליחה ליצור לעצמה קריירה מוזיקלית מהטובות ששמענו. עם סגנון מיוחד שסיגלה לעצמה, לורנס היא אחת ההבטחות המוזיקליות הגדולות שיש לנו לשנת 2018

שרלוט לורנס, היא ללא ספק בין מכוכבות הפופ שצמחו מתוך האינטרנט והולכות לכבוש את העולם. היא אמנם באה מבית מאוד מפורסם עם אימא הוליוודית אבל נראה שאת ההצלחה שלה היא דואגת להשיג בזכות עצמה. עם אינספור סינגלים בחוץ וקהל מעריצים רחב, לורנס בת ה17 מוכיחה שהעולם שייך לצעירים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

ההצלחה של לורנס הגיעה בן רגע כשהקאבר שלה ל"You're The One That I Want" מתוך המחזמר "גריז" בספוטופיי נהיה וויראלי ב50 מדינות בארצות הברית ובשאר העולם. מיד אחרי ההצלחה שיחררה הזמרת הצעירה את סינגל הבכורה שלה "Seventeen" למרות שכתבה אותו כשהייתה בת 16 בלבד. בראיונות מספרת שרלוט כי למרות שבזמנו לא הייתה עדיין בת 17, רצתה הזמרת ליצור תחושת בגרות לשיר ורצתה לתת לו משמעות אמיתית עבורה. 

 

וכך, מהר מאוד הצליחה לורנס ליצור לעצמה קהל מעריצים לא קטן ולהפוך לכוכבת. היא המשיכה לעובד במרץ על סינגלים נוספים ועל אלבום הבכורה שלה, היא ייצרה לעצמה קו מוזיקלי מעניין במיוחד שעובר בין סגנונות רבים,  כמו פופ ואלקטרוניקה ועד לרוק רך. היא הצליחה לעניין אנשים רבים בזכות השילוב המעניין שלה, אחד מהסינגלים שתרם להצלחתה היה "Sleep Talking" שצלח את המבקרים הקשוחים והגיע למעל מיליון צפיות ביוטיוב 

 

לאחרונה שיחררה הזמרת הצעירה את "Just The Same", אמנם השיר עדיין נחרש במצעדים אבל הוא לגמרי מעולה וממשיך עם הקו המיוחד של לורנס. הוא קצבי עם ביט שנדבק אלייך והכי חשוב וויראלי לחלוטין. ולמרות שיצא רק לפני חודשיים הוא עומד על כמעט 400 אלף צפיות! שזהו הישג מרשים לכוכבת הצעירה שמצליחה להפתיע את כולם כל פעם מחדש. 

 

שרלוט הצעירה אמנם רק בת 17, אבל אין ספק שההצלחה סלולה לה. היא מרעננת בעידן שבו כולם נשמעים ונראים אותו הדבר, היא יצרה לעצמה סגנון, הצליחה בזכות עצמה והכי חשוב לא מספיקה לחדש ולרגש לרגע. 

 

 

תגובות