סיכומוזקלי: סטטיק באווירת החג ולי בירן מצלם בסתר. אחינועם בר רצון, צילום מסך מהאינסטגרם

סיכומוזקלי: סטטיק באווירת החג ולי בירן מצלם בסתר

יום שישי הגיע! והפעם זה שישי של חג הפסח ולכן הבאנו לכם הפעם סיכומוזיקלי שווה ומיוחד לרגל החג! אז הנה הסרטונים החמים שהעלו הזמרים לרשתות החברתיות

לכבוד חג הפסח החלטנו להביא לכם טור מעט שונה ובמקום לבקר חמישה סינגלים חדשים להביא לכם חמישה סרטונים מוזיקליים שעלו לרשתות החברתיות בשבוע האחרון? אז איזה סרטון פספסתם בפיד האינסטגרם שלכם?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

סטטיק

בין קריאת ההגדה לבין שתית ארבעת הכוסות וארוחת ליל הסדר מצא סטטיק  זמן להעלות סרטון מיוחד לחשבון האינסטגרם בו שר לצד קרובת משפחה את אחד מי יודע. אז מי יודע? כנראה סטטיק שזכר את כל מילות השיר ואף ביצע אותו בצורה מעולה. 

לי בירן ואליאנה תדהר

השבוע העלה הזמר לי בירן סרטון לסטורי שלו בוא הוא מצלם בסתר את זוגתו אליאנה תדהר שרה באולפן את שיר הנושא של גאליס. אז אמנם אנחנו לא יודעים מה מטרת הביצוע (ככל הנראה לקראת מופעי יום העצמאות בהם לוקחת חלק תדהר) אך היה כיף לצפות בסטורי שהצליח להחזיר אותנו לסדרה המצליחה. 

אינסטגרם
 

 

אדיר גץ

אדיר גץ מוכיח שהוא לא מפסיק לעבוד, גם בחול המועד של חג פסח. השבוע הופיע גץ בזאפה חיפה משם עדכן אותנו בסטורים רבים ובסרטון מיוחד אותו העלה לאינסטגרם בו שר יחד עם הקהל את שירו החדש - "אם מותר לחלום". הכי שווה האזנה רגע לפני כניסת השבת! 

יובל דיין

המימונה אמנם מתחילה רק במוצאי השבת אך יובל דיין החלה את החזרות לערב הגדול כבר באמצע השבוע עם סרטון נגינה מיוחד שהעלתה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה. בסרטון מנגנת דיין הצעירה מנגינה שלגמרי מכניסה אותנו לאווירת המימונה המתקרבת. אז רגע לפני שנכנסת אלינו המימונה תצפו בסרטון הבא.

ליאור קקון

השבוע העלתה הזמרת הצעירה ליאור קקון ווידיאו שירה מיוחד לחשבון האינסטגרם שלה בו היא שרה את "מי נהר" של עידן רייכל בצורה פשוטה ומושלמת לצד נגינה בגיטרה של חבר קרוב - ברק מליחי. הביצוע פשוט ומצוין, אתם לגמרי חייבים ללחוץ פליי על הסרטון הבא. 

 

תגובות