טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של שון מנדס. צילום: צילום: GettyImages

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של שון מנדס

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבות המוזיקה שלנו, הילה סלמן וליאב דר , בטור שבועי מיוחד, מכינות לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - שון מנדס!

כפי שציינו, קיימים בעולם כל כך הרבה זמרים טובים ומוכשרים שאנחנו אוהבים. בניהם, שון מנדס שאם תשאלו אותנו, כבר הפך לאגדה. האזינו לפלייליסט שהכנו עבורכם מאת הזמר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

Life Of The Party 

שיר זה הגיע אלינו אי שם בשנת 2014 והציג לנו זמר חדש בשם שון מנדס, זה היה שירו הראשון של הזמר וכבר ברגע הראשון הוא קטף השיג מדהים והיה האמן הכי צעיר במצעדים בארה"ב, מדובר כמובן בשיר אהבה והוא ממחיש בצורה הכי טובה שיש את היכולות הווקאליות של מנדס. לא פלא שהכל התחיל מהשיר הזה. אנחנו לגמרי ממליצים לכם לשמוע מאיפה הכל התחיל

 


There's Nothing Holdin' Me Back

בטוחים שתסכימו איתנו ש"There's Nothing Holdin' Me Back" הוא אחד השירים המצליחים של שנת 2017 ושל מנדס בפרט. הסינגל המצויין זכה לאהדה גדולה מצד הקהל התומך של הזמר וצבר עד כה למעלה מחצי מליארד צפיות ביוטיוב. אז למקרה שחייתם על כוכב אחר בשנה האחרונה, האזינו.

 

Treat You Better

כמובן שהיינו חייבים להכניס לרשימה גם את "Treat You Better", עקב הצלחתו המסחררת מהרגע שיצא בשנת 2016 עד כה. הסינגל צבר למעלה ממליארד וחצי צפיות ואנחנו לחלוטין מבינים למה. מדובר באחד השירים המוצלחים של מנדס. הוא מתחיל שקט ורגוע ולאט לאט נכנס לקצב מטורף ומדוייק כאחד, ואנחנו מתים על התוצאה! טוב, אפשר שלא?

 

Stitches

אנו סבורים כי אין אחד שלא מכיר את "stitches". השיר הזה הוכיח לכולנו שהזמר כאן כדי להישאר והיה אחד מהלהיטים הראשונים שהוא הביא אלינו וצבר כמעט מיליארד צפיות ביטיוב. השיר אף היה השיר הראשון של מנדס שנכנס למצעד הבילבורד ואף עשה את דרכו למקום הראשון במצעד! כיאה ללהיט מטורף כמו זה, גם בארץ הוא הושמע בכל מקום ובזכות הקצב המעולה שלו הוא משמח עד היום אנשים בכל העולם.

 

I know what you did last summer

למרות שהשם שלו מזכיר שם של סרט אימה, זהו אחד השירים המצליחים ביותר של מנדס והוא גם זה שסוגר לנו את הרשימה. אחת הסיבות להצלחה הוא כמובן שיתוף הפעולה המוצלח שלו עם קמילה קביו שאז עוד הייתה חלק מלהקת פיפת' הרמוני. הקולות שלה ושל מנדס משתלבים מעולה- מה שיוצר לנו את הלהיט הקיצי המושלם, זה לחלוטין שיר שראוי להופיע בפלייליסט הקיץ שלכם!

 

 

 

תגובות