סקאוטר: כוכב הרוקנרול שמגיע לכבוש את ישראל. יח"צ

סקאוטר: כוכב הרוקנרול שמגיע לכבוש את ישראל

הזמר הצעיר ג'ייק באג אולי לא עדיין לא כל כך מוכר, אבל בהחלט הגיע הזמן שתכירו אותו כי ממש בקרוב הוא בדרך לישראל! אז מי הוא הזמר הבריטי ג'ייק באג שהצליח לכבוש את העולם הרוקנרול

סקאוטר נועד בדיוק כדי להכיר לכם זמרים חדשים בחו"ל והפעם תשמחו לדעת שהזמר הבא גם עומד להגיע להופעה בישראל. ג'ייק באג הוא זמר בריטני בן 23 צעיר שכבר הספיק להוציא לא מעט שירים וכבר יש לו שלושה אלבומים בתקופה מאוד קצרה. הוא זוכה למיליוני צפיות בעמוד השירים שלו ביוטיוב ובהחלט הפך במהירות לאחד הכוכבים המבוקשים בשנים האחרונות. ואם כל זה לא מספיק בקרוב יגיע גם למופע בארץ. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

ג'ייק באג הרגיש מחובר למוזיקה מגיל צעיר, הוא גדל במשפחה מוזיקלית והתחיל לנגן שהיה בן 12. והושפע מאוד מאמנים רבים כמו אואזיס, דונובן, ג'וי קאש, וג'ימי הנדריקס. בגיל 16 הוא התחיל להקליט ולשיר את השירים שלו. שנה אחרי הופיע על במת BBC Introducing בפסטיבל לגסטנברי שנחשב לפסטיבל מצליח מאוד. ההופעה עוררה הרבה אהדה ובמהרה הקרירה שלו זינקה קדימה וכבר הוחתם בחברת "Mercury Records" והפך לזמר מבטיח. 

 

האלבום הראשון שגם נושא את שמו גרף הרב הצלחה והפך לאחד האלבום הנכמרים ביותר בעשור. השירים שלו החלו להישמע בתחנות רדיו מוכרות הוא ישתתף בתוכניות אירוח וחימם סיבוב הופעות, ככה שאין ספק שהוא הספיק לא מעט. הסינגל שלו "Broken" זכה להצלחה וכן הפך אותו לזמר מוערך עוד יותר כשחזר לבמת הגלסטנברי והפעם על הבמה המרכזית והיה הראשון לעשות את זה רק בשנה אחת. 

 

וכעת מגיע באג לארץ הקודש להופעה מיוחדת ומלאת רוקנרול. ההופעה תתקיים ב9/5 בזאפה אמפי שוני, מחירי הכרטיסים יחלו מ259 ש"ח. מכירת הכרטיסים החלה וניתן לרכוש אותם דרך אתר זאפה או דרך מספר הטלפון 9080* 

 

 

תגיות
תגובות