סיכומוזיקלי: דין מירושניקוב חוגג 30 בדרך מוזיקלית במיוחד. צילום מסך מאינסטגרם ובאדיבות יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: דין מירושניקוב חוגג 30 בדרך מוזיקלית במיוחד

יום שישי הגיע! ואם הייתם עסוקים במהלך השבוע סיכמנו לכם את כל האירועים המוזיקליים שקרו. והפעם: דין מירושניקוב מסכם יום הולדת בדרך מוזיקלית, החדש של הפרוייקט של רביבו ונטע ברזילי מופיעה לראשונה עם השיר TOY

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

עידו יצחק - "וזעקתי"

בין היותו חייל בצבא ההגנה לישראל עידו יצחקי מוצא לעצמו זמן גם למוזיקה שהיא חלק לא קטן מחיו, בשבוע שחלף יצחקי הוציא שיר חדש לקראת אלבומו הראשון. לשיר קוראים "וזעקתי", נכתב ע"י אבי שטראוס והולחן ע"י דניאל חן. השיר מדבר על אהבה חדשה שמגיעה אחרי פרידה מזוגיות אחרת.

השיר מאוד מרגש ונוגע ללב, אנו שומעים בקולו הנעים של יצחקי את האהבה הגדולה שהוא מדבר עלייה במילות השיר.

לסיכום: תזכרו איפה שמעתם את השם הזה בתחילת הדרך. ★★★★★ 

 

הפרויקט של רביבו "שירים עד כאן"

כבר מספר שנים שהפרויקט של רביבו לוקחים קלאסיקות ישראליות ועושים להם עיבוד חדש ומיוחד שגורם לשירים להתעורר מחדש, הפעם לכבוד חגיגות ה70 למדינת ישראל החליטו חברי הפרויקט לקחת את השיר "שירים עד כאן" שנכתב ע"י נתן יונתן ז"ל והולחן ע"י נחצ'ה היימן ז"ל.

העיבוד החדש לשיר מאוד שונה מן המקור ונותן לשיר נקודת מבט שונה ממה שאנו רגילים ולכן אהבנו זאת מאוד אך אנו מרגישים שהמוזיקה שלהם חוזרת על עצמם ורק הטקסט הוא זה שישתנה.

לסיכום:  דומה מאוד לשירים הרגילים שלהם אך הטקסט הוא מה שמייחד. ★★★★

 

אורי בן ארי - "לפעמים"

אולי את השם אתם לא מזהים אבל לא לעוד הרבה זמן, בגיל 27 אורי בן ארי אחראי על הלהיטים החמים במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות, החליט להוציא שיר בעצמו ועשה זאת בצורה מדהימה.

"לפעמים" הוא שיר מאוד שונה, מיוחד שמשלב סגנונות רבים. הוא לא דומה לשום דבר שיש במוזיקה הישראלית בימים אלה ולכן אנו רואים בו כנקודת הפתיחה של בן ארי כזמר. המשמעות בשיר מובהקת ואנחנו לא יכולים לחכות לשמוע את האלבום המלא שבתהליכים.

לסיכום: מחכים כבר לשמוע עוד ממנו. ★★★★★

 

שווה האזנה 

דין מירושניקוב חגג השבוע את יום הולדתו ה30 וכדי לציין את המאורע החשוב ושינוי עשור בחיו החליט מירושניקוב לשתף את עוקביו בשיר על העשור האחרון בחיו ואיזה שינוי הוא עבר, איזה חלומות הגשים ואיך הוא מרגיש בהגיעו לגיל 30. דרך מקורית לחגוג יום הולדת לא? 


עידן עמדי החליט לציין את יום הזיכרון לשואה ולגבורה בקאבר לשיר אהוב של אביתר בנאי בשם ״יש לי סיכוי״, עמדי שיתף את הקאבר בחשבון האינסטגרם שלו וריגש את כולנו. 


עוד פחות מחודש נטע ברזילי נוסעת לייצג את מדינתו באירוויזיון שיתקיים בליסבון, פורטוגל. עם השיר “Toy” שזוכה לאהדה רבה בקרב העולם, עד אז היא ונציגי מדינות השתתפו במופע מיוחד בתל אביב ביום שלישי האחרון בשם “Israel Calling” שם ביצעה את שירה לראשונה על הבמה והרימה את כולם. 

 

 

 

 

 

תגובות