סקאוטר: יוצאת פיפת הרמוני כובשת את המצעדים. צילום מסך מהאינסטגרם

סקאוטר: יוצאת פיפת הרמוני כובשת את המצעדים

חודש עבר מאז הפירוק העצוב של פיפת' הרמוני ובעוד שהלב מתאחה מהשיברון, נורמני קורדיי מי שהייתה חלק מהלהקה, מתחילה את צעדיה הראשוניים בקריירת הסולו שלה ומצליחה להטריף את כולם

 נורמני קורדיי מוכרת לכולנו יותר בעקבות הלהקה בה הייתה חברה "פיפת' הרמוני", אך לפני קצת יותר מחודש כשהלהקה התפרקה רשמית התפנתה קורדיי לסלילת קריירת הסולו שלה, שהחלה שנה לפני הפירוק אך תפסה תאוצה ענקית כעת והיא נחשבת לאחת מהכוכבות המבטיחות, עד כדי כך שהשוו אותה לא מעט לביונסה שכאמור גם היא יוצאת להקת בנות "דסטני צ'יילד".  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

את הקריירת הנפרדת שלה החלה נורמני כשהעלתה סרטוני קאברים ליוטיוב ובמקביל עבדה על פרוייקטים נוספים כמו השתתפותתה ב"רוקדים עם כוכבים" והופעת אורח בקליפ של הזמר קאליד לשיר "Young Dumb & Broke" שתפס תאוצה. מיד לאחר כל אלה, כשהיא עוד מתפקדת כצלע החמישית בלהקה, התפרסם כי הזמרת חתמה על חוזה לקריירת סולו. 

 

 חודש לפני פירוק הלהקה, שיתפה פעולה הזמרת שוב עם קאליד, אך הפעם היא גם שרה איתו. השניים איחדו כוחות למען פסקול הסרט "באהבה, סימון" ויצרו יחד את השיר "Love Lies" שתפס תאוצה ענקית והפך את נורמני לאחת הכוכבות הבולטות והמבטיחות. מאז יציאת השיר, הזמרת הצעירה מכבבת במצעדים הודות לשיר והצליחה בצעד הראשון בקריירת הסולו שלה. 

 

 רגע השיא של הקריירה הסוליסטית שלה, היה כשפגשה את ביונסה במסיבה מיוחדת לכבוד הגראמי שנערך השנה, בו מספרת הזמרת כי ביונסה בעצמה מחבבת אותה לא פחות. ועוד הוסיפה שקווין בי חיכתה המון זמן לפגוש אותה ושהיא מעריכה אותה המון. המפגש הזה מתחבר מעולה לכל האנשים שהכתירו את נורמני ל-ביונסה הבאה, עקב ההצלחה המסחררת שלה בתקופה האחרונה. 

נורמני מדברת על הפגישה המפתיעה
 

 אין ספק, לכוכבת הצעירה יש את כל הכלים כדי ליצור לעצמה קריירה מעולה לאורך זמן, אך האם היא תצליח? אנחנו בטוחים שכן, אם תמשיך בקו שהיא התחילה איתו ותיצור מוזיקה שייחודית לה ובו בזמן שתחדש דברים ותפתיע אותנו. ואם היא תמשיך ככה, אנחנו לא רואים שום סיבה שהיא לא תוכל לכבוש את עולם המוזיקה. 

 

תגובות