סקאוטר: טיילר גרגורי אוקונמה פורץ גבולות. צילום מסך מהאינסטגרם

סקאוטר: טיילר גרגורי אוקונמה פורץ גבולות

כמו בכל שבוע, גם היום אנו מציגים בפניכם זמר חדש ואהוב בתעשיית המוזיקה העולמית. והפעם- טיילר דה קריאייטור מוכיח לנו שהוא כאן כדי להישאר עם שירים מקוריים ומוצלחים

אם עד היום לא שמעתם את השם טיילר גרגורי אוקונמה, יש סיכוי טוב  ששמעתם את שם הבמה שלו, "טיילר דה קריאייטור". כבר מגיל שבע הוא חלם להפיק לעצמו אלבומים ולימד את עצמו לנגן בפסנתר. מאז, הספיק להוציא ארבעה אלבומים באורך מלא ולפלס את דרכו בתעשיית המוזיקה בתור זמר היפ הופ מוערך. בארץ הוא עוד לא לחלוטין מוכר אבל אין ספק ששווה להכיר את הזמר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל הראשון שהוציא, מתוך המיקסטייפ הראשון שלו נקרא "yonkers". השיר זיכה אותו בפרס הוידיאו קליפ של השנה בטקס הפרסים של MTV. באותה שנה הוא הוציא גם את האלבום הראשון שלו שזכה לאהדה מצד הקהל. ואם תשאלו אותנו, אנחנו מבינים למה, מדובר באלבום מוצלח ביותר.

 

בשנת 2013 הוציא אלבום נוסף בשם "wolf", וגם שם, הזמר משלב שירים עמוקים עם ביטים וקצב מעולה ומקורי. באלבום, שבו התארחו אומנים חשובים ומשפיעים כמו פארל וויליאמס הגיע למקום השלישי במצעד בילבורד 200. אחד השירים מהאלבום שיצא גם בתור סינגל נקרא "domo23", מלבד לקצב המעולה שלו והטוויסט המקורי ששילב הזמר, מדובר בשיר עם מילים חכמות וביקורת עצמית וחברתית חזקה ביותר.

 

באלבום האחרון שלו שזכה להכרה גדולה יותר, מופיעים אומנים רבים ושירים מעולים ואף היה מועמד לזכייה בפרס גראמי.

באחד השירים המוכרים ביותר שלו: "see you again", הזמר מתחיל באמירת 'אוקיי' ומשם ממשיך לשיר שיר שונה משאר השירים הרגילים שלו, המלודיה העדינה של השיר בשילוב הראפ לפרקים הופכים את השיר לממכר שקשה מאוד להפסיק לשיר אותו.

 

שיר נוסף של אוקונמה , "who dat boy" הוא שיר ממכר וקצבי. כמו ברוב שאר השירים שלו, הוא מדבר על עצמו ועל תהליכים שונים שהוא עובר בחיים. השיר מלא בקטעים מיוחדים שלא דומים לאף שיר אחר ששמעתם וגם הקליפ המיוחד גורמים לשיר להיות בלתי נשכח.

 

לסיכום, אוקונמה שכבר נחשב לשם מוכר בארצות הברית ואצל חובבי מוזיקת ההיפ הופ יש עוד דרך ארוכה. אבל תסמכו עלינו שהוא רק משתפר ובמהלך השנים. הוא התבגר ואף הכתיבה שלו נהיית טובה יותר ויותר. בנוסף למילים ולקצב מעולה, הזמר משלב קטעים מוזיקליים מקוריים והפתעה בכל שיר וגורם לכולנו להתאהב בשירים שלו.



תגובות