סטטיק ובן אל משחררים את "Kawaii" ומכריזים על מופע. צילום: באדיבות יחסי ציבור

סטטיק ובן אל משחררים את "Kawaii" ומכריזים על מופע

הצמד המצליח עושה זאת שוב, וברגעים אלו משחרר את הלהיט החדש שנעשה בסגנון יפני. אך הפעם סטטיק ובן אל לא הסתפקו רק בסינגל אלא הכריזו גם על מופע רשמי בהיכל מנורה

הצמד המוזיקלי ששבר כל שיאים אפשריים, סטטיק ובן אל, גורם לכולם להתקבץ שוב לכבוד הסינגל החדש שלהם שהשתחרר היום (א'). ואחרי שהביאו לנו קרנבל ברזילאי ואווירה הודית, הפעם החבר'ה בחרו להתמקד בסגנון היפני עם להיט חדש שנקרא "Kawaii" ("חמודה" ביפנית) - וזה לא הכל כי אחרי שפורסם כי השניים מתכננים מופע רשמי גדול הקיץ - הפעם יוצאת הכרזה רשמית מטעמם עם פרטים חמים במיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"Kawaii" משלב בתוכו אייקונים תרבותיים (קומיקס, צבעים, מאנגה ועוד) לצד ההווי הקבוע של הצמד, בקליפ הנלווה בן אל מסמל את תחושת האהבה והשלום וסטטיק את העולם הכוחני והלוחמני יותר (מעין יין ויאנג) בעוד ג'ורדי/ג'ורדליש/ג'רודימן הופך הפעם לסנסאי ג'ורדי - כזה שרואה את העתיד. בסינגל שולבו אלמנטים גם מעולם המשחקים היפני כמו למשל עם משחק המחשב המוכר "מורטל קומבט". העבודות על הקליפ ערכו 24 שעות רצופות בקייב כאשר גם הפעם על הפקה אמונים "רומס" ועל הבימוי רומן בוצ׳אצקי.

 

כאמור, השניים לא שחררו רק סינגל הבוקר אלא גם פרטים על המופע הרשמי והגדול שלהם (לראשונה השניים יימכרו כרטיסים להופעות שלהם). אז המופע הענק יתקיים בעוד כחודש, ה-17 ביוני בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. פרטי המופע המדוייקים עוד נשמרים כרגע בסוד, אך מהצוות של השניים הבטיחו כי יתארחו אורחים חזקים בלתי צפויים. מכירות הכרטיסים יחלו כבר מחר (ב') בשעה 18:00.

עושים את LA
עושים את LA © צילום מסך מאינסטגרם

כזכור, השניים עובדים בימים אלו גם על קריירה בינלאומית ואף שוהים בימים אלו בארצות הברית כחלק מסיבוב ההופעות שלהם כאשר בסופו יצלמו השניים שני קליפים לשירים המתוכננים שלהם בחו"ל במסגרת חוזה הענק שנחתם עמם.

 

תגובות