טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של דה וויקנד. צילום: הנס מוריץ

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של דה וויקנד

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתב המוזיקה שלנו, נועם יעקב, בטור שבועי מיוחד, מכין לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - דה וויקנד

אין ספק שדה וויקנד הוא בין הכוכבים הכי גדולים של התקופה האחרונה. הוא הוכיח לכולנו שהוא לא עוד כוכב פופ והוא הרבה יותר מאשר כוכב מצליח שהתחיל אי שם בתחילת העשור הנוכחי. השבוע הבאנו לכם את חמשת השירים הטובים ביותר שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

‏The Hills

השיר יצא אי שם בשנת 2015 והיה לשיר הראשון של הזמר שגרף יותר ממיליארד צפיות. הוא זכה להצלחה רבה ומדובר באחד השירים המוצלחים ביותר של דה וויקנד. השיר מתחיל רגוע ושקט והוא מתפרץ בבת אחת וניתן להבין איך הפך לאחד השירים האהובים של הזמר. בנוסף, השיר הגיע מהר מאוד למצעד גם בארץ וגם בעולם והפך לאחד הלהיטים של אותה שנה.

 

House of Balloons/Glass Table Girls

השיר היה מבין השירים הראשונים שהוציא דה וויקנד בשנת 2011, קצת לפני שהתפרסם. הוא מראה את הצדדים השחורים ואת חיי הלילה הנוראיים של הנוער שמתבססים בעיקר על הרגלים מפוקפקים. אמנם הוא שיר ביקורתי אך הוא שיר שקט שמצליח להעביר תחושה של שלווה למרות הביקורת על הנוער ועל חיי הלילה שלהם.

 

‏Can't Fell My Face

השיר הפך ללהיט וגרף מיליוני צפיות והיה בין השירים הטובים של שנת 2015. בשיר דה וויקנד מסביר את הדמיון בין התמכרות לסמים לבין התמכרות לאהבה והוא יודע בדיוק על מה הוא מדבר. דה וויקנד מזכיר מאוד בשיר הזה את מייקל ג'קסון והראה לכל העולם למה התאהבנו בשירים שלו. זה היה לפריצה הגדולה של הזמר, שהכירה אותו לכל העולם.

 

‏I Feel It Coming

השיר יצא לפני כשנה וכבר בשבועות הראשונים מאז יציאתו השיר התברג למקומות הראשונים במצעדים. מדובר בשיר מאוד "פופי" וכמו בשיר הקודם גם כאן דה וויקנד מזכיר צדדים של הזמר מייקל ג'קסון ובנוסף הוא שיר מאוד רגוע שנותן סוג של נחת ושלווה והוא הפך לאחד השירים הטובים ביותר של הזמר.

 

‏Starboy

"Starboy" הוא שיר קצבי ועדכני, אך עם זאת לא כבד ונותן תחושה קלילה למאזינים. דה וויקנד שיתף פעולה עם ההרכב "daft punk" השיתוף פעולה בניהם מעולה למרות המילים השנויות במחלוקת. וזו הסיבה שהוא הפך במהרה ללהיט בינלאומי. השיר בנוסף נושא את שמו של אלבומו של הזמר שיצא בסוף 2016 וגרף יותר ממיליארד צפיות.

 

 

 

תגובות