צמד חמד: שיתופי הפעולה הגדולים של אריאנה וניקי . Michael Loccisano/gettyimages_IL

צמד חמד: שיתופי הפעולה הגדולים של אריאנה וניקי

לרגל הלהיטים הטריים המשותפים ששיחררו שתי הכוכבות הגדולות, קבלו את שיתופי הפעולה המוזיקליים של גרנדה ומינאז' שכבשו לנו את הלב ואת הפלייליסט

בסוף השבוע האחרון שוחרר לו שיר חדש ומשותף של שתי זמרות הענק אריאנה גרנדה וניקי מינאז' ובסוף השבוע הקרוב ישתחרר לו שיתוף פעולה נוסף של השתיים. כדי לחגוג את העשייה הפורה של הכוכבות והשירים המשותפים שהן הוציאו יחד, קבלו את סקירת שיתופי הפעולה הגדולים ביותר של שתי האמניות המצליחות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

Bang Bang 

הלהיט הגדול מ-2014 היה השיר הראשון בו אריאנה וניקי איחדו כוחות. השיר היה אחד השירים הבולטים של אותה השנה והיה זה שהביא אלינו את השילוב בין הראפרית לזמרת, שבשיר שיתפו פעולה גם עם הזמרת ג'סי ג'יי והיווה את יריית הפתיחה בגזרת שיתופי הפעולה המוצלחים של גרנדה ומינאז', שגם הופיעו לא מעט פעמים עם הלהיט רק שתיהן ללא ג'יי, שהינה הזמרת המובילה בשיר.

 

Bed

שיתוף הפעולה הטרי של הכוכבות שוחרר ביום ה' האחרון וכבר מסתמן כאחד מהלהיטים הגדולים של הקיץ. השיר משמש כסינגל הרשמי השני מאלבומה השני של ניקי "Queen", שיצא בחודש אוגוסט הקרוב. מינאז' סיפרה כי השיר נוצר כאשר גרנדה הגיעה לאולפן שלה כדי לשמוע את הקטע שהקליטה הראפרית עבור השיר "The Light Is Coming" (עוד נגיע אליו בהמשך) והביעה רצון לקחת חלק באלבום של ניקי, שלא הצליחה לחשוב באותו הרגע על שיר שמתאים לאריאנה מהאלבום ורק אחרי שהזמרת עזבה את האולפן אחד מאנשי הצוות של מינאז' אמר כי גרנדה מתאימה לשיר "Bed", שהקליטה לאחר מכן את החלק שלה בשיר. 

 

Side To Side

"Side To Side" הוא ללא ספק שיתוף הפעולה הידוע והמצליח ביותר של ניקי ואריאנה, שיצא ב-2016 כסינגל הרביעי מאלבומה של גרנדה "Dangerous Woman". השיר נחל הצלחה רבה, כיכב בראש מצעדי הפזמונים ברחבי העולם והפך לשיר שכל חובב פופ מכיר על כל צדדיו.

 

Get On Your Knees

מהשיר המוכר ביותר של השתיים קבלו את השיר שרק המעריצים המושבעים של הזמרת והראפרית מכירים. השיר, שנכלל באלבומה של ניקי "The Pinkprint" מ-2014 הושלם שבועיים בלבד לפני מועד יציאת האלבום, אז הקליטה גרנדה את החלק שלה באלבום. עוד פרט מסקרן על השיר הוא שבין כותבי השיר נמנת גם קייטי פרי, שנטען כי לא היה לה זמן להקליט בעצמה את הפזמון עבור השיר.

 

The Light Is Coming

מדובר בסינגל השני מאלבומה המתקרב של גרנדה, בו מתארחת כמובן מינאז'. הלהיט הפוטנציאלי אמנם ייצא באופן רשמי רק ביום ה' הקרוב (ה-20 ליוני), אך אריאנה השיקה אותו בתחילת החודש כאשר הופיעה עם קטע ממנו. בעבר הלא רחוק התרוצצו שמועות כי מלבד ניקי ייקח חלק בשיר גם הראפר דרייק, אך כאמור מדובר בשמועות כוזבות כך שקיבלנו עוד שיתוף פעולה מוצלח מבית היוצר של שתי הכוכבות.

 

 מהו שיתוף הפעולה של אריאנה וניקי המעודף עליכם? ספרו לנו בתגובות!

 

 

תגובות