סקאוטר: זמרת הקאנטרי שהפכה לשם החם של השנה. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: זמרת הקאנטרי שהפכה לשם החם של השנה

מארן מוריס כבר שנים חלק מסצינת הקאנטרי העולמית והשנה זו השנה שלה, אחרי שהשיר שלה כבש את כולם והפך אותה לשם החם של השנה, היא כאן כדי להישאר

מארן מוריס בת ה28 היא זמרת קאנטרי, כותבת שירים ומפיקה אמריקאית. כשהיא הייתה בת 12 אביה קנה לה גיטרה והיא התאהבה במוזיקה, היא התחילה את הקריירה המוזיקלית שלה בשנת 2005 עם האלבום "Walk On" אך לאחר הפסקה קצרה חזרה למוזיקה בשנת 2015 עם האלבום "Maren Morris EP", אלבום שכלל חמישה שירים, כמו אלבומי EP רגילים שאנחנו יודעים שהם קטנים מהרגילים אך עם כמה שהוא קטן הוא גרף הצלחה מטורפת ברשת הסטרימינג ספוטיפיי עם למעלה מ2 וחצי מיליון סטרימים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

השיר המרכזי של האלבום המדובר היה "My Church" שנהייה ויראלי וגרף תארים רבים מסצינת מוזיקת הקאנטרי העולמית. לאחר הצלחת השיר המדובר מוריס הוציאה את אלבום הבכורה שלה "Hero" ביוני 2016,  אלבום שכלל 11 שירים בגרסתו הרגילה ועוד שלושה שירים בגרסה המיוחדת של טרגט (רשת ענק אמריקאית), האלבום גרף הצלחה ענקית ואף הגיע למקום החמישי ברשימת בילבורד 200, היה מועמד לארבע פרסי גרמי שזכה באחד מהם ועוד תארים רבים ואחרים. 

 

בשנת 2017 מוריס עשתה סיבוב הופעות לאלבום הבכורה שלה ולאחר מכן הצטרפה לסאם האנט לסיבוב ההופעות שלו, ועשתה גם מספר שיתופי פעולה מעניינים. השתתפה בשיר "Seeing Blind" של נייל הורן ולקחה חלק בסיבוב ההופעות העולמי שלו Flicker World Tour, מה שנחשב לעליית מדרגה בקריירה של הכוכבת המתחילה.

 

אך את מארן הכרנו רשמית כשהשתתפה בלהיט המטורף שמשגע אותנו בזמן האחרון שנקרא "The Middle" של הזמרים זד וגריי. השיר יצא לפני כחמישה חודשים והספיק להיכנס לכל פלייליסט אפשרי והפך אותה מזמרת אלמונית לאחת שכל העולם מזמזם את השירים שלה.

 

מוריס ללא ספק היא הזמרת קאנטרי המפתיעה של השנה, אין לנו ספק שנשמע עלייה עוד המון ומהילדה הקטנה שהתאהבה בגיטרה בגיל 12 תצא זמרת ענקית בשנים הקרובות שלא נוכל להפסיק לשמוע.



 

 

 

תגובות