החיים שאחרי: ים רפאלי בסינגל בכורה. צילום מסך מיוטיוב

החיים שאחרי: ים רפאלי בסינגל בכורה

הסינגל הראשון של ים רפאל, שהגיע לגמר התכנית "אקס פקטור", מוכיח לנו שהוא כאן כדי להישאר

פיינליסט "אקס פקטור", ים רפאלי, אומנם לא זכה במקום הראשון אך זה ממש לא מונע ממנו להמשיך לפתח את החלום המוזיקלי. היום (א') הוא משחרר את הסינגל הראשון שלו בתור זמר עצמאי ולנו זה נראה כאילו הוא לגמרי מתכוון להישאר פה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

הסינגל הראשון, שעונה לשם "שהכאב ימצא לו חברים" מכיל את כל האלמנטים הנכונים כדי ליצור שיר מצליח - הוא משלב רוגע בבתים ופזמון קצבי וקליט, הוא מציג את יכולותיו הווקאליות של רפאלי בצורה נכונה ומדוייקת והוא מלווה בקליפ אומנותי ומגניב. גם אחרי התכנית, עברי לידר, ממשיך ללות את הזמר הצעיר והוא משמש כמנהל האומנותי שלו והדבר בהחלט ניכר בששיר עצמו ובנראות של הקליפ. 

"מסלול חיי מסובך ומלא בכאב ואלמלא אנשים טובים שנקרו בדרכי בצמתים שונים יתכן והדלת לעולם לא הייתה מסתובבת עבורי למקום בו אני נמצא כיום", כך כותב רפאלי במכתב שמצורף לסינגל, "לפני קצת יותר משנה נרשמתי והתקבלתי ל"אקס פקטור"... וזכיתי. לא במקום הראשון וזה באמת לא כל כך חשוב. זכיתי להבין שמוזיקה היא הייעוד שלי. מצאתי את מסלול חיי. לפני חודשיים התגייסתי לצבא. אני חייל בודד אבל אני לא בודד יותר. זהו השיר הראשון שלי. הוא נכתב בהשראת סיפור חיי".   

תגובות