שיא מוזיקלי: הזמרים עם הכי הרבה צפיות ביוטיוב. gettyimages.il/Frazer Harrison, צילום מסך מאיסטגרם, Gettyimages

שיא מוזיקלי: הזמרים עם הכי הרבה צפיות ביוטיוב

היום היוטיוב הוא גורם משמעותי וחשוב לכל זמר שרוצה להצליח, אם יש לך הרבה צפיות אתה מגיע ליותר אנשים וזוכה להצלחה גדולה יותר. אספנו לכם את 6 הזמרים שצברו הכי הרבה צפיות ביוטיוב, ושברו שיאים

היוטיוב הגיע לחיינו לפני 13 שנים והיום הוא הדרך המרכזית בה אנשים שומעים שירים. זמרים רבים מתחילים את דרכם על ידי העלאת שירים וקאברים לאתר, בתקווה שיהפכו לפופולארים ואחרים משקיעים אלפי שקלים כדי ליצור קליפ שיהפוך לוויראלי ויצבור הרבה צפיות. זמרים מסוימים אף זכו לביליארדי צפיות פעם אחר פעם מה שהוביל אותם להיכנס לרשימת הזמרים הנצפים ביותר ביוטיוב. הבאנו לכם את המובילים שבהם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במקום השישי: ריהאנה

ריהאנה תופס את המקום ה6 ברשימה שלנו עם לא פחות מ12.8 ביליון צפיות סך הכל! ריהאנה רק בת 30 אבל סוחבת תחת שמה גם לא מעט הישגים כמו זה, למשל 4 אלבומי פלטינה, הייתה הזמרת הצעירה ביותר ש14 משיריה שהגיעו לראש מצעד הבילבורד הוט ואף נחשבת לאחד הזמרות שמכרו כת המספר הרב ביותר של עותקים בהיסטוריה. ולמרות כל השיגיה אנחנו בטוחים שהיא רק תלך ותגדל ואולי גם תגיע לראש הרשימה שלנו. 

 

במקום החמישי: שאקירה 

הזמרת שהגיעה אלינו היישר מקולומביה והביאה לעולם המערבי את האווירה הכיפית ואת שמחת החיים של הקולומביאנים זוכה למקום ה5 ברשימה עם יותר מ13.7 ביליון צפיות! הקריירה שלה התחילה הרבה שנים לפני שיוטיוב היה קיים אך היא הצליחה לעשות משהו שלא הרבה מצליחים ונשארה רלוונטית עד היום שזה הישג שלגמרי ראוי להערכה. 

 
 

במקום הרביעי: אד שירן

הבא בתור הוא אחד הזמרים הכי שובי לב בסביבה, אד שירן והמקום הזה לגמרי מגיע לו! כל אחד ששומע את שיריו מתאהב באותה השנייה בקסם העצום שיש בשירים שלו. בין שירי פופ מקפיצים כמו "shape of you" לשירים מרגשים כמו "The A team" הוא צבר מעל  14.2 בליון צפיות ואנחנו בטוחים שאם היינו מכניסים את כל השירים שהוא כתב והלחין לזמרים אחרים המספר הוא היה יכול להגיע לראש הרשימה! אבל אחריי הכל ההישג הכי חשוב שלו היה לגרום לאנשים בכל העולם לאהוב ג'ינג'ים קצת יותר (אנחנו תמיד אהבנו ג'ינג'ים) 

 

במקום השלישי: טיילור סוויפט

טיילור סוויפט היא אחת מזמרות הפופ המובילות בעולם. כבר שנים ארוכות היא שומרת על מקומה ומשחררת להיט אחריי להיט. היא שברה מספר שיאים ואף הייתה הזמרת הצעירה ביותר שזכתה בפרס הגראמי בפרס אלבום השנה, לאחר שזכתה באותו הטקס ב4 פרסים נוספים! סוויפט תמיד דואגת לחדש ולתת לנו לשמוע עוד ועוד סגנונות מגוונים מה שמשאיר אותה עדכנית וגורם לנו לחכות בקוצר רוח כדי לראות מה היא תעשה הפעם. השירים שלה צוברים מאות מליוני צפיות ביוטיוב וסך הכל צברה 15 בליארד צפיות! מה שמעניק לה כת המקום ה3 ברשימה שלנו. 

 

במקום השני: קייטי פרי 

ממש צעד מהמקום הראשון עומדת קייטי פרי שכמו כל קודמיה מביאה אלינו שלל להיטים ותמיד דואגת לקליפים מקוריים ומושקעים שימשכו את תשומת ליבם של הצופים ביוטיוב. היא צברה 15.8 בליראד צפיות, היא מכרה מעל 100 מליון סינגלים והייתה מועמדת למעל 300 פרסים בינהם זכתה ב4 שיאי גינס ו5 פרסי vma והיא רק ממשיכה להשתפר משנה לשנה. 

 

ובמקום הראשון: ג'סטין ביבר

במקום הראשון זוכה הזמר שהתחיל את דרכו בעזרת סרטון אחד ביוטיוב, מאז הוא הספיק לצבור 17.4 בליון צפיות ביוטיוב, בשניות הוא כבש מליוני לבבות של נערות בכל רחבי העולם אבל לא נשאר שאנן ועבד קשה כדי ש15 דקות התהילה שלו לא יגמרו כל כך מהר ונשאר אליל הבנות עד היום.

 

 

 

 

תגובות