סקאוטר: כוכב המיוזיקלי שהפך לתופעה מוזיקלית. צילום מסך מאינסטגרם

סקאוטר: כוכב המיוזיקלי שהפך לתופעה מוזיקלית

ג'וני אורלנדו רק בן 15 וכבר רושם הישגים מרשימים בכל הרשתות החברתיות. עם מליוני עוקבים באינסטגרם ביוטיוב ובמיוזיקלי הוא כובש לבבות של בנות בכל העולם וזוכה לכך שמשווים אותו לכוכב הפופ הגדול של ימינו, ג'סטין ביבר

כבר כמה שנים שג'וני אורלנדו הצעיר גורם לכל המשפחה שלו לגור בקו קנדה - ארצות הברית. הוא נולד בטורונטו שבקנדה ועדיין הוא הולך לבית הספר שבעיר, אך בשנים האחרונות עם התפתחות הקריירה שלו המשפחה קנתה בית גם בעיר הכוכבים- לוס אנג'לס. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

כמו זמרים רבים גם אורלנדו התחיל את דרכו עם קאברים ביוטיוב, הוריו זיהו את הכישרון של הילד הצעיר והחלו להעלות סרטונים שלו שר. לאט לאט עם התבגרותו הוא הבין שיש מליוני קאברים ביוטיוב וכדי לבלוט ברקע הוא צריך לעשות עוד כמה דברים, לכן הוא החל להעלות גם סרטונים בשלל נושאים אחרים ולאט לאט החל לצבור תאוצה. 

בין היתר הוא הפך לכוכב בולט גם באפליקציה שנהייתה פופולארית מאוד בקרב ילדים ובני נוער, המיוזיקלי, הוא ואחותו הקטנה לורן החלו לפרסם שם סרטונים וזכו במהרה למליוני עוקבים. דבר שגרם לאחותו להיות שותפה להצלחה שלו, היא אמנם לא שרה אך יצא לשניים לשתף פעולה בפרויקטים רבים וכשעובדים עם משפחה תמיד יוצאים דברים טובים! לעומת כוכבי מיוזיקלי שמתמקדים בליפסינק אורלנדו מעלה בין היתר שלל קאברים רק הוא והגיטרה שלמרות שנעשים בצורה חובבנית בשביל הכיף נשמעים מקצועיים ומוכיחים שיש בו כמויות של כישרון. 

 

בשנים האחרונות הוא החל לשחרר גם שירים מקוריים ואף שיתף פעולה עם הזמרת הצעירה מקנזי זיגלר, שכנראה מוכרת לכם מתכנית הריאלטי "רקדניות קטנות" או כי היא אחות של מאדי זיגלר שמככבת בקליפים של סיה. ומעריצים רבים אף חושדים שהשניים יוצאים בעיקר כיוון שכשנשאל על כך הוא מתחמק מהשאלה. שיריהם של השניים מעולים ונעשים בצורה כל כך תמימה ועדינה שמתאימה לגיל הצעיר שלהם דבר שלגמרי לא מובן מאליו בשנים האחרונות. 

 

בתקופה האחרונה הוא זוכה לשלל השוואות ללא אחר מג'סטין ביבר, בעיקר כי שניהם קנדים שההורים שלהם העלו קאברים ששרו ליוטיוב והצליחו, אמנם אורלנדו לא הצליח במהירות כמו ביבר אך הוא עובד קשה ואנחנו בטוחים שבעוד כמה שנים כולכם תכירו אותו! 

כמו שכבר הזכרנו הכוכב הצעיר עובד קשה ושום דבר לא בא לו בקלות, לאט לאט קהל המעריצים שלו התרחב מקנדה לארצות הברית לאירופה ואפילו לכמה מעריצים בישראל. הגדילה המתמדת של קהלו הביאה אותו לסיבוב הופעות ברחבי ארצות הברית יחד עם מקנזי זיגלר ובחודש הבא הוא יצא לסיבוב הופעות באירופה. אנחנו בטוחים שעוד נשמע עליו בכל מקום אבל עד אז אתם מוזמנים לערוץ להיוטיוב שלו, מבטיחים שלא תתחרטו.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות