סיכומוזיקלי: החדש של עידו דנקנר ואדיר גץ בהפתעה לעוקבים. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: החדש של עידו דנקנר ואדיר גץ בהפתעה לעוקבים

יום שישי הגיע ואם הייתם עסוקים בשגרה של החופש הגדול אנחנו כאן עם כל מה שקרה במוזיקה הישראלית. והפעם: עידו דנקנר משיק סינגל בינלאומי במיוחד, אדיר גץ מפתיע את העוקבים שלו וכוכבת הרשת האהובה בקאבר קסום לשבת

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

רוני אלטר "Save Me"

רוני אלטר היא אחת הזמרות המיוחדות והמסקרנות במוזיקה הישראלית, מאחוריה יש כבר שני אלבומים מוצלחים וכיום היא טובדת על אלבום בינלאומי ראשון. השבוע הוציא אלטר את "Save Me" סינגל חדש, ראשון מתוך האלבום ומסקרן במיוחד. השיר מיוחד, אחר, נעים להאזנה ובעיקר מסקרן כבר מהתחלתו וממש עד לרגע האחרון בו אלטר פותחת את פיה. סך הכל שיר באמת מוצלח ואלטר ממשיכה לכבוש אותנו עם הסגנון הכל כך יחודי שלה.

לסיכום: עוד סינגל מוצלח מבית היוצר של אלטר. ★★★★★  

 

לורן פלד - 42 יום

אומרים עליו שהוא שלמה ארצי הבא, שהוא ההבטחה הגדולה של המוזיקה הישראלית - והשבוע הוא הוציא את סינגל הבכורה שלו. לורן פלד, הוא אחד מהיוצרים המוערכים ל התקופה האחרונה שאחראי על להיטים של ריבם וטובים כמו: ריטה, אייל גולן, ליאור נרקיס, משה פרץ, מוקי, הראל סקעת ועוד. לפני שנתיים חזר לארץ והוחתם ב"הליקון כנען" והחל לעבוד על אלבום בכורה. כעת הסינגל הראשון יוצא לאור והוא לגמרי מוכיח שיש בו אמן ענק שעוד ישאר איתנו שנים קדימה. הקול שלו מיוחד ולא כזה ששומעים הרבה. השיר כן מזכיר את שלמה ארצי ואת הסגנון שלו, כן היינו רוצים להבדיל אותו ממנו כדי ליצור לו ייחודיות אבל בכל זאת, מדובר בהשוואה מחמיאה למדי ולא כזאת שקורית ביום יום - ולכן מדובר באמת במשהו מיוחד. בקיצור - תשמור לנו כבר כרטיס בהופעה שלך בקיסריה, אנחנו כבר מעריצים!

לסיכום: וואו. ★★★★★  

 

נסרין קדרי "קרנבל רק היום" 

נסרין קדרי היא ללא כל ספק אחת הזמרות היותר מצליחות במוזיקה הישראלית של ימנו והיא ללא ספק מצליחה להביא משהו חדש ואחר למוזיקה, אחרי סינגלים מצליחים (כמו: "לומדת ללכת", "תאמרו לו", "היינו שניים" לצד משה פרץ ועוד'.) הוציאה השבוע קדרי סינגל חדש מתוך האלבום המתקרב. את "קרנבל רק היום" כתבו והלחינו אבי אוחיון וגיא מזיג להפקה מוזיקלית של מתן דרור. השיר פשוט מצוין, הוא כיפי להאזנה, ממכר, כוחה של נסרין מצליח להביא את השיר למקום מעולה וקדרי ממשיכה לכבוש אותנו עם עוד שיר מעולה.

לסיכום: פשוט מעולה. ★★★★★  
 
 
 

עידו דנקנר "Back Home" 

עידו דנקנר הוכיח לנו בשנה האחרונה שהוא לגמרי כאן כדי להשאר ושהוא לא מתכוון ללכת לשום מקום (וטוב שכך) דנקנר הצעיר הספיק במהלך הקריירה שלו להוציא את "שנות השמונים" ועוד מגוון של משאפים וסרטוני שירה לחשבון האינסטגרם, היוטיוב והפייסבוק שלו. השבוע הוציא דנקנר שיר חדש - "Back Home". השיר החדש פשוט ומעולה, יש בו כל מה שצריך להיות בשיר טוב. נראה שהיה פה שיתוף פעולה מצוין עם מארקי סטייל. דנקנר מצליח (שוב) להוכיח את עצמו בצורה מופלאה וזהו ללא ספק אחד השירים הטובים והכיפים שיצא לי לשמוע לאחרונה, והוא לגמרי מגיע בזמן הנכון. לשיר המצולח מצטרף קליפ שמתאים בדיוק לאווירת השיר ומוסיף לו רבות.
 
לסיכום: תשננו את השם עידו דנקנר. ★★★★★  
 
 

שווה האזנה 

אם יש לכם חשבון באינסטגרם אתם כנראה מכירים את ליהי בנין שמכבבת כזמרת ובסרטונים מצחיקים במיוחד לצד בן זוגה אלעד כהן. השבוע העלה בנין לחשבון האינסטגרם שלה סרטון לא פיות ממושלם בו היא מבצעת את "לפעמים" של אורי הן ארי. הביצוע יפייפה וכל גם נגינתה בגיטרה. בנין היט ללא ספר אחת הבחורות המוכשרות שיצא לי לפגוש בקיר האינסטגרם. בטוחה שעוד נשמע עליה רבות. 

השבוע העלה הזמר אדיר גץ לחשבון האינסטגרם שלו משאפ מיוחד של שיריו לצד נגינה בגיטרה על הספה בסלון ביתו. הסרטון ביתי, יפייפה, ממכר ולגמרי אחד הדברים היותר מעניינים ויפים שיצא לי לראות בפיד האינסטגרם שלי בשבוע החולף. 

נגן הגיטרה המפורסם, ניב ברסינסקי, שיתף אתמול בקאבר נגינה מיוחד לאחד מהלהיטים הגדולים של "אמינם". אומנם הפוסט רק עלה ביממה האחרונה, אך כבר הצליח להגיע לכמה עמודים חזקים במיוחד הקשורים לאמן הבינלאומי לו עשה מחווה.

 

 

תגובות