הצ'יינסמוקרס בישראל: "הנאה אחת גדולה". צילום: סיון פרג'

הצ'יינסמוקרס בישראל: "הנאה אחת גדולה"

אמש (ה') הופיעו הצ'יינסמוקרס בלייב פארק ראשון לציון בהופעה שנייה ומרשימה במיוחד. ממה התאכזבנו? והאם הם יחזרו להופעה נוספת? ביקורת

כשמדובר בצ'יינסמוקרס, אין אדם שלא מצא את עצמו מזמזם את אחד מהלהיטים שלהם בשנים האחרונות. אמש (ה') הופיעו הצמד בלייב פארק ראשון לציון בהופעה שנייה שלהם בארץ הקודש לאחר שבשנה שעברה הם כבשו את אותו המקום, הם ניסו לכבוש את הלב של הקהל הישראלי שוב. ואם תשאלו אותנו, זה עבד להם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את ההופעה חיממו צוות של דיג'יים, ולאחר כמעט שלוש שעות של חימום שהיו קצת מייאשות עלו לבמה הצ'יינסמוקרס ופתחו את ההופעה עם מחרוזת להיטים שכוללת את "Don't let me down", "Closer" ו"Roses". הפתיחה הכניסה את הקהל למוד הנכון וזו הייתה הדרך המושלמת לפתוח את המופע. 

 

בהמשך ההופעה שרו בין היתר גם את "Paris" ו"something just like this". ונכון, את רוב השירים של הצמד ניתן בקלות למצוא יוטיוב אך את הוויב שהם נתנו בין השירים אי אפשר העביר בשום סרטון. ולאורך המופע כולו הם רק ציינו כמה שהם נהנים להופיע אצלנו. 

אך לצד הכיף, הייתה גם אכזבה. ציפינו לשמוע להיטים נוספים מהצמד, ובפועל קיבלנו כמות מזערית של הלהיטים שהפכו אותם למינסטרים. מלבד מלהיטיהם ניגנו והפעילו את ההמונים ם לא מעט שירים וטראקים מפורסמים גם של אחרים כמו למשל עם נעימת הפתיחה של הסרט "מלך האריות" ומחווה לכריס מרטין. עם כל זה ללא ספק הצלחנו ליהנות ובענק.

© צילום: סיון פרג'

לסיכום של המופע השני: הנאה אחת גדולה, הצמד עשה את העבודה שלו בצורה הכי טובה. וגם אחרי שירדו מהבמה האווירה שהם הותירו נשארה גם למופעים שאחרי. אנחנו הכי נהננו ומקווים לראות אותם גם בשנה הבאה בארץ הקודש. 

© צילום: סיון פרג'

 

תגובות