סקאוטר: הרכב הקאנטרי שכובש את כל העולם. Gettyimages.il/Jason Kempin

סקאוטר: הרכב הקאנטרי שכובש את כל העולם

הם צמד מוזיקלי שעוסק בתחום הקאנטרי, אבל בשנים האחרונות פרצו את תקרת הקאנטרי והפכו למוכרים בכל רחבי ארצות הברית והגיע הזמן שגם כאן יכירו אותם. אז מי הוא הצמד הכי מסקרן של השנה האחרונה? גלו

דן סמאירס בן ה-31 ושי מוני בן ה-26, צמד זמרי הקאנטרי האמריקאים, הם הרבה יותר מעוד ״הרכב מוזיקלי״ או ״צמד״, מלבד היותם זמרים, הם גם כותבים ומלחינים את השירים שלהם בעצמם, לאחרונה יצאו לטור משלהם וזכו בלא מעט פרסים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אולי את שני הזמרים אתם מכירים מאפליקציית האינסטגרם, בה צברו מעל לחצי מיליון עוקבים, ומעלים באופן קבוע סרטונים רבים מהופעות ולא מעט הצצות לשירים חדשים, אך את דרכם כצמד החלו השניים מיד לאחר שנפגשו לפני כ-6 שנים, כידוע שניהם כותבי שירים, ובמהרה שיתפו את השירים שכתבו, הראשון מבניהם היה השיר שכתבו להרכב זמרי הקאנטרי המוזיקלי ״Rascal Flatts״.

זו הייתה רק ההתחלה, פחות משנה אחר כך הוציאו דן ושי את הסינגל ״19 You + Me״ שכתבו ביחד עם דני אורטו, והיה לסינגל הראשון באלבום הבכורה שלהם ״Where It All Began״ שיצא באפריל 2014, השיר ״You + Me 19" צבר עד כה כ-8.3 מליון צפיות. שזה הישג מכובד לצמד חדש באותו הזמן 

 

ומכאן הדרך להצלחה הייתה סלולה, השניים קיבלו מועמדויות בטקסים נחשבים בעולם הקאנטרי, התארחו בתוכניות ברחבי ארצות הברית וזכו להכרה הראויה. הם נבחרו להיות מופע החימום של בלייק שלטון מי שנחשב לבין המובילים בסצינת הקאנטרי ואף פתחו בסיבוב הופעות משלהם שנחשב להצלחה וכל זה כשהם רק עם אלבום אחד 

ב2015 הכריזו השניים על אלבום שני העונה לשם "Obsessed" וכבר בתחילת 2016 הוא יצא אל העולם, יחד עם סיבוב הופעות במזרח התיכון ובארצות הברית, שני סינגלים מרכזיים מהאלבום הגיעו לראשי המצעדים הנחשבים ועד סוף 2017 שירים מהאלבום עוד נשארו בחלק מן המצעדים. 

מתוך האלבום
 

בחודש ינואר האחרון שיחררו את הסינגל "Tequila" מתוך אלבום השלישי הנושא את שמם, הסינגל הפך לשיר של ההרכב שנשאר במצעדים להכי הרבה זמן והוא אפילו נכנס לטופ 40 לצד אמנים מובילים רבים ולאחרונה הפך גם לשיר הקאנטרי עם הכי הרבה שיתופים לשנת 2018. מתוך האלבום אפשר למצוא שיתוף פעולה מסקרן במיוחד עם קלי קלרקסון שלגמרי בין המצויינים של הצמד. 

 

אז נכון, ההרכב מוכר בעיקר לאוהדי מוזיקת  הקאנטרי, אבל הם הוכיחו לכולם שאין דבר כזה אהדה לסוג מוזיקה אחד. והפכו לשם מוכר והצליחו לכבוש את העולם. הם מרגע לרגע צומחים ואין לנו ספק שזה לא הפעם האחרונה שתשמעו עליהם. 

 

 

 

תגיות
תגובות