עושה היסטוריה: "Toy" מקום ראשון במצעד הבילבורד!. צילום מסך מאינסטגרם

עושה היסטוריה: "Toy" מקום ראשון במצעד הבילבורד!

בפעם הראשונה אי פעם שיר ישראלי מצליח לעקוף להיטים גדולים מחול ולהתברג במקום הראשון באחד המצעדים החשובים ביותר, מצעד הבילבורד! פרטים בכתבה

אז כן קראתם נכון שיר ישראלי הצליח להגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד "DANCE CLUB SONGS" וזהו בהחלט הישג ענקי. מצעד הבילבורד הוא אחד המצעדים החשובים במוזיקה שכל אמן רוצה להופיע וכמובן להיות בו כמה שיותר זמן, הזמרת הישראלית היא לא אחרת מנטע ברזילי שקיבלה אתמול (ש') את ההודעה שהשיר שלה - "Toy", זוכה האירוויזיון, הגיע למקום הראשון במצעד הכי שווה במוזיקה הבינלאומית. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
להיט הפופ שמשתלב תנועת MeToo# הגיע לאמריקאים ובהחלט כבש אותם והפך ללהיט גדול. נטע שנמצאת כרגע בסיבוב הופעות בינלאומי גדול הופיעה בפסטיבלים גדולים בחול, בתוכניות טלוויזיה ועל שערים גדולים, הספיקה גם לכבוש את אייטיונס, שזאם וספוטיפי ואמריקה בהחלט השלב הבא בקריירה של ברזילי.
 
הלהיט עקף זמרים כמו קארדי בי, דויד גואטה, סיה כריסטינה אגירלה, קלין בנדיט ועוד רבים מה שמוכיח את השיר כהצלחה ענקית וכמובן היסטוריה לתעשיית המוזיקה הישראלית.
 
 
 
נטע קיבלה את ההודעה שהייתה בני יורק והסבירה בהתרגשות גדולה, נטע ברזילי: ״התבשרתי ע"י חברתBMG  בארה"ב על ההישג המדהים במצעד הבילבורד, זה מרגש אותי מאוד, אני אסירת תודה על כל מה שקורה מסביב, זו שנה מדהימה והחוויה שאני עוברת פשוט מטורפת״.
 
 
nettabarzi
נטע בתכנית האירוח "Today Show" בניו יורק © אינסטגרם (@nettabarzi)
 
אין ספק שהישג החדש יפתח דלת לעוד הרבה שירים חדשים ואמנים ישראלים ומוכיח כמה השיר הוא הצלחה ענקית. ובהחלט מצפים לראות את נטע ברזילי רק מתקדמת ולראות אותה על הבמות הגדולות. 
 
 
תגובות