מחזקים אותנו: השירים שעוזרים לנו כשאנחנו שעצובים. צילום מסך מיוטיוב

מחזקים אותנו: השירים שעוזרים לנו כשאנחנו שעצובים

כשאנחנו עצובים, אחד הדברים הכי מנחמים זה מוזיקה. הכנו לכם רשימה של 5 שירים שטוב לשמוע אחרי פרידות או כשמשהו רע קורה

אנחנו תמיד מוצאים נחמה במוזיקה, לפעמים כדי להתעודד ולחשוב על דברים אחרים ובפעמים אחרות אנו שומעים שירים שמעוררים אצלנו הזדהות ובוכים יחד איתם. אספנו לכם את השירים שאין סיכוי שלא תזדהו איתם אחריי שמשהו רע קורה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Sad Song - We The Kings

ממש כמו השם שלו "שיר עצוב" זהו לגמרי שיר שמעורר בנו הזדהות כשאנחנו עצובים. השיר של "We The Kings" זכה ליותר מ 150 מליון צפיות ביוטיוב והפך ללהיט ענק במהרה. המנגינה השקטה שלו, המילים וההרמוניה שבשיר תורמים לו מאוד וכל אלו יחד יוצרים שיר מדהים שתמיד מנחם לשמוע כשעצובים.

 

See You Again - Wiz Khalifa feat. Charlie Puth

כשאנחנו עצובים או פגועים ואנחנו פשוט רוצים לבכות זהו בדיוק השיר המתאים. השיר מדבר על הפרידה מהשחקן שכל כך אהבנו בסדרת הסרטים "מהיר ועצבני"- פול ווקר שנהרג בתאונת דרכים קטלנית כשלקח יום חופש מצילומי הסרט. את השיר שרים צ'ארלי פות' וויז קאליפה, השילוב בין השניים יוצר הרמוניה מרגשת ואף מחדיר בנו גם קצת אופטימיות למרות המילים העצובות.

מתגעגע - אייל גולן

כולנו מתגעגעים לאנשים סתם ככה באמצע היום הגעגועים מתגנבים אלינו ומעציבים אותנו. בשביל רגעים כאלה הבאנו לכם את השיר "מתגעגע" של אייל גולן שמצליח לגרום לנו להזדהות איתו בכל פעם שאנחנו שומעים אותו.  זהו השיר המושלם כדי להיזכר במי שאתם מתגעגעים אליו ולהתעודד או לשקוע בהם עמוק יותר.

 

Fix You - Coldplay

חוץ מפרידות יש עוד שלל דברים אחרים שמעציבים כמו אכזבות וכישלונות. אם אתם עצובים בגלל שנכשלתם בבית הספר או לא הצלחתם לקבל דבר שרציתם,השיר "Fix you" של להקת קולד פליי ייתן לכם המון מוטיבציה להמשיך לנסות ולא להשבר (ועל הדרך גם יוריד לכם כמה דמעות אז תזכרו שהזהרנו מראש).

 

תאמין לי - עדן בן זקן

נסיים עם עדן בן זקן והשיר "תאמין לי" ושיר שאנחנו ממליצים לכם לשמוע אחרי שאתם עצובים בגלל מערכת יחסים שגורמת לפרידות, בגידות או אכזבות. את הסיפור שמסתתר מאחורי השיר, אנחנו שומעים כמעט בכל יום ולכן קל להזדהות איתו ולכן הוא רלוונטי כמעט לכולם.

 
 
תגובות