סקאוטר: זוכת תחרות הכשרונות שהפכה לזמרת מצליחה. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: זוכת תחרות הכשרונות שהפכה לזמרת מצליחה

גרייס וונדרוול אמנם רק בת 14 אבל כבר הספיקה לכבוש יעדים שזמרים שגדולים ממנה ביותר עשור חולמים עליהם. לפני כשנתיים השתתפה בתכנית הכישרונות הגדולה באמריקה ומאז קהל המעריצים שלה לא מפסיק להתרחב. הגיע הזמן שגם אתם תכירו אותה

חלקכם אולי שמעתם או ראיתם את גרייס וונדרוול לפני אתם כנראה לא בטוחים בדיוק איפה, אנחנו מהמרים שנתקלתם באודישן המוצלח שלה לתכנית "America got talent". הזמרת הצעירה התגלתה בתכנית כשהייתה רק בת 12 וסחפה את כולם על במהרה עם אישיותה וקולה המיוחדים.מאז היא רק הלכה והתפתחה וקהל המעריצים שלה ממשיך לגדול בכל יום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לבמת התכנית המצליחה בה צופים מליוני אמריקאים בכל ערב בחרה וונדרוול לעלות עם היוקליילי שלה ולשיר יחד איתו שיר מקורי שלה בשם ״ I don’t know my name”, שלמרות שנכתב על ידי ילדה כה צעירה הפך במהירות לויראלי והושמע בכל תכניות הרדיו. בתוכנית אף נתנו לה את הכינוי ״טיילור סוויפט הבאה״ שהולם מאוד את הילדה הצעירה עם הקול הגדול ואף ריגש את וונדרוול מאוד.

 

למרות גילה הצעיר היא העפילה על כל מתחריה וזכתה בתחרות והייתה לאישה השנייה בהיסטוריית התחרות שגם זכתה בה. התוכנית ששודרה לפני שנתיים הספיקה להביא את וונדרוול להישגים מרשימים וכבר בגיל 14 כבר הספיקה לזכות בפרסים רבים ולהוציא אלבום מלא.בשנתיים בלבד עשתה הזמרת הצעירה דברים שזמרים וותיקים שעובדים שנים רבות יכולים רק לחלום עליהם.

היא סיימה את הקיץ האחרון על הצד הטוב ביותר שכזכתה להופיע על הבמה עם הלהקה האגדית "אימג'ן דרגונס", בקרוב תשתתף בסרט דיסני ואפילו ביקרה בטקסים נחשקים בניהם טקס הVMA שנערך לאחרונה וכמובן נכנסה לרשימת הבילבורד כזמרת הכי צעירה ומצליחה במוזיקה.

 

הזמרת שרק מראה לנו כמה היא בוגרת אף הוזמנה להוליווד להענקת כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד לסימון קוואל שגילה אותה וצעדה יחד איתו על השטיח האדום. הוזמנו לרגע המרגש גם כוכבים גדולים כמו לואי תומפליסון ודרסי לין שגם אותם גילה. הכוכבת הצעירה אף סיפרה בראיון השבוע לאתר “parade” על השינוי שעברה מאז שזכתה בתוכנית. ״לא הרבה התשנה החיים שלי די דומים, אני מניחה שהדבר  גדול שהשתנה הוא לקחת פסק זמן מהיום שלי כדי להתקדם, לדבר ולעבוד, אני נהנת מאוד אבל זה בהחלט שונה. אני רק מתחילה להתרגל לזה ולהתאים את זה״.

וונדרוול הספיקה לשחרר שירים שצברו מליוני צפיות כמו השיר המצליח "Moon light" בו היא המשיכה להוכיח לנו כמה היא כישרונית וכל כך מיוחדת. היא זכתה בטביעת קול מיוחדת שאופיינית לה ומבליטה אותה מעל שאר המתחרות שלה ולנו אין ספק שגרייס וונדרוול תגדל להיות זמרת ענקית שעוד תכבוש את היעדים הכי נחשקים של עולם המוזיקה. 

 

 

תגובות