טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אדל. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אדל

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של אדל

אדל נחשבת לאחת הזמרות המצליחות ביותר בשני העשורים האחרונים. היא מחזיקה תחת שמה עשרות פרסים נחשקים ובינהם נמצא גם הפרס הנחשב ביותר הלא הוא האוסקר. שיריה זוכים למאות מליוני צפיות וסיבובי ההופעות שלה הגיעו כמעט לכל פינה בעולם, למרות שלצערנו לפני כשנה הודיעה כי היא מפסיקה להופיע בעקבות בעיה במייתרי הקול. אספנו לכם את חמשת הטובים ביותר שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Hello

השיר נחשב לאחד השירים המצליחים ביותר של הזמרת ונכתב על ידי אדל בעצמה יחד עם גרג קורסטין, תהליך יצירתו היה ארוך ונמשך מעל לשישה חודשים. זהו שיר בלדה נוגע ומרגש שמילות השיר מדברות על געגוע לאדם שכבר לא נמצא בחייה של הזמרת ואף חרטה על ההתנתקות ממנו. לשיר אף מצורף קליפ מושקע שהראה לנו כי היא יודעת לשחק לא רע בכל, הקליפ זכה לאין ספור פארודיות מוצלחות בעקבות הדרמתיות המוגזמת שהוא הציג.

 

Rolling in the deep 

גם את השיר הבא ברשימה כתבה אדל אך הפעם יחד עם פאוול אפוורט׳. השיר זכה להצלחה מסחררת ואפילו זכה בשלושה פרסי גראמי בקטגוריות ״הקלטת השנה״ , ״שיר השנה״ ו״קליפ השנה״ שהן הקטגוריות הנחשקות ביותר בטקס! השיר מדבר על שיברון לב נוסף שחוותה הזמרת בחייה והיא סיפרה כי הוא נכתב בזמן שהייתה בדיכאון. מדובר בשיר עוצמתי שמוכיח לנו שוב כי יש לה יכולות ווקאליות שנדיר לשמוע. 

 

Someone like you

השיר הבא הגיע במהרה לראשי המצעדים ברחבי העולם. זהו השיר הראשון של אדל שזכה לכזו הצלחה הוא הפתיע את כולם. הוא מרגש ומילותיו רלוונטיות לשלל סיפורי שברון לב ככה שרבים מוצאים בו נחמה ומגלים הזדהות עמו. אם נשבר לכם הלב לאחרונה כנראה שאתם הולעים לשמוע את השיר הזה הרבה בזמן הקרוב. 

 

Send my love

בניגוד לשירים העוצמתיים והרגועים יחסית שאנחנו רגילים לשמוע מהזמרת השיר הבא הוא פופי וקצבי. הפעם מדברת הזמרת על העובדה כי היא שמחה שהאדם שעשה לה רע יצא מחייה. השיר אמנם לא נמנה בין השירים המוצלחים ביותר של הזמרת אבל הוא אחד הטובים ביותר שלה, בעזרתו היא הוכיחה שהיא יכולה לעשות הכל וגם לשמח ולא רק לרגש.

 

When we were young

בחרנו לסגור את הרשימה עם אחד השירים האחרונים ששיחררה אלינו הזמרת. לאחר זמן ארוך בו הרגשנו כי היא קצת נעלמה לנו היא הוציאה את השיר הזה והכריזה כי הולכת להישאר כאן עוד הרבה זמן. השיר זכה לאין ספור תשבוחות ממבקרי מוזיקה בכל העולם ולגמרי בצדק!

 
 
תגיות
תגובות