טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ריהאנה. Ilya S. Savenok/getty_images IL

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ריהאנה

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של ריהאנה

בעשור האחרון ריהאנה נחשבת לאחת הזמרות המצליחות ביותר בתעשיית הפופ העולמית. תחת שמה עומדים אין ספור להיטים ושיתופי פעולה עם הזמרים המצליחים ביותר. בקרוב היא אף צפויה לשחרר שיר עם הדי ג'י מרטין גריקס שאף ביקר בישראל לפני כחודש. היום אספנו לכם את חמשת השירים האהובים ביותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Diamonds

זהו השיר המצליח ביותר של הזמרת ומה שמיוחד בו זה שהוא נכתב על ידי הדיווה לא פחות גדולה, הלוא היא סיה. השיר זכה להצלחה אדירה והגיע לראשי המצעדים בכל העולם והקליפ של השיר זכה ליותר ממיליארד צפיות ביוטיוב. השיר הוא שיר אהבה ומילותיו מלאות בתקווה והוא הפך לשיר המזוהה ביותר עם הזמרת.

 

FourFiveSeconds

השיר הבא הוא שיתוף פעולה של הזמרת עם הראפר האמריקאי קניה ווסט והמוזיקאי פול מקרטני. הוא נכתב והופק על ידי השניים והוא משתייך לז׳אנר הפופ והסול ואף כולל בתוכו השפעות מהז’אנר הקאמרי והפולק. הקליפ צולם בשחור לבן מה שגרר ביקורות חיוביות בעיקר בזמכות היחוד והמקוריות שהוצגו בו.

 

Only Girl

השיר נכתב על ידי קריסטל ג’ונסון יחד עם המפיקים האגדיים סטארגייט וסנדי וי. השיר הוקלט במהלך סיבוב ההופעות השלישי של ריהאנה. ומדגיש בפנינו כי קולה רך ונעים. השיר מדבר על הרצון של הזמרת לקבל תשומת לב מבן זוגה ועל הרצון שלה שהוא יתייחס אליה כאל ״הבחורה היחידה בעולם״ שזה לגמרי נושא שרוב הנשים יכולות להתחבר אליו.

 

Stay

בשיר הבא בחרה הזמרת לארח המפיק המוזיקלי הנחשב מיקי אקו. הוא יצא בשנת 2013 כסינגל מאלבומה השביעי וזכה למליוני צפיות ביוטיוב. לאורך כל הקליפ ניתן לראות את ריהאנה בתוך אמבטיה והיא מגדירה את הקליפ של השיר כ״הקליפ הכי קל לעשייה״, למרות הפשטות הקליפ היה מעניין אך גרם לנו להתמקד בחלק היותר חשוב - השיר.

 

We found love

בחרנו לסגור את הרשימה שלנו עם אחד משיריה הטובים ביותר של הזמרת "We Found Love" בו היא מארחת את הדיי ג׳יי קלווין האריס. השיר זכה לתואר הסינגל המצליח ביותר של הזמרת מאז תחילת הקריירה שלה ולגמרי בצדק. השיר נפתח בקטע דיבור מעורר השראה ואחריו מתחיל השיר. הקליפ מעביר מסר שאהבה נמצאת בכל מקום , גם אם זה חסר תקווה נושא שרבים התחברו אליו ולכן זכה להצלחה רבה.

 
תגובות