Fun fact: העובדות שלא ידעתם על מיילי סיירוס. gettyimages

Fun fact: העובדות שלא ידעתם על מיילי סיירוס

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע מיילי סיירוס

מיילי סיירוס נחשבת לאחת מהזמרות המוכרות והידועות ביותר בימינו בעולם המוזיקה, אמנם היא רק בת 25 אך הגיעה להשגים שזמרים רבים חולמים עליהם במשך כל חייהם. היא התחילה את דרכה כילדה טובה ומתוקה מערוץ דיסני ומאז הספיקה להשתנות המון ויצרה לא מעט דרמות לאורך השנים. אספנו לכם 5 עובדות שלא ידעתם עליה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היא לא נולדה בשם מיילי

השם המקורי איתו נולדה היה בכלל דסטיני הופ סיירוס (Destiny Hope Cyrus). משום שהייתה מחייכת הרבה כשהייתה תינוקת, היא קיבלה את הכינוי "סמיילי" (מלשון המילה Smile באנגלית שפרושה הוא חיוך), מאוחר יותר הכינוי שונה ל"מיילי". מאוחר יותר היא החליטה לשנות את שמה למיילי ריי סיירוס, את שמה האמצעי "ריי" הוסיפה לזכר סבה.

 

אביה בסדרה "האנה מונטנה" הוא אביה במציאות

מי שמשחק את אביה של הזמרת בסדרת הטלוויזיה המצליחה של דיסני, "האנה מונטנה" הוא השחקן בילי ריי סיירוס, מה שלא ידעתם הוא שהשחקן הוא גם אביה של סיירוס במציאות ולא רק בסדרה, בדומה לתפקידו גם במציאות הוא בעצמו זמר, שחקן וכותב שירים.

 

לא רק זמרת, גם כותבת

הרבה מאוד משיריה המוכרים של הזמרת הם למעשה שירים שאותם כתבה בעצמה או שהייתה שותפה בכתיבתם ולמעשה רבים משיריה הם בעצם שירים שהמילים בהם הושפעו מאירועים שחוותה. בין השירים המוכרים שאותם כתבה ניתן למצוא שירים כמו "Malibu" , "We can't stop" ועוד רבים וטובים.

 

השיר המצליח ביותר

במהלך השנים שיחררה סירוס שירים רביםשזכו להמצלחה רבה. השיר שזכה להצלחה הרבה ביותר  הוא "Wrecking ball" שיצא בשנת 2013 וצבר קרוב למליארד צפיות ביוטיוב. השיר מדבר על הדרדרות מערכת היחסים שחוותה אז מיילי עם ארוסה, השחקן ליאם המסוורת' ועורר ביקורות רבות בעקבות השוני הגדול שלו מהשירים שקדמו לו. השיר כיכב במקומות הראשונים במצעדי השירים וקטף פרסים רבים אך הביקורות עליו היו חלוקות ורבים ממעריציה לא שמחו על השינוי שעשתה.

 

למיילי יש חמישה אחים

חוץ ממנה, למיילי יש עוד חמישה אחים נוספים. אחת מאחיותיה בחרה ללכת בדרכה של האחות הגדולה ופתחה בקריירת מוזיקה בעצמה, אמנם היא רק בת ה18 אך יש לה שירים רבים ידועים ומוכרים, כמו הלהיט המטורף "Cry" ועוד רבים ומצליחים.

 

הגיע הזמן לבחון את הידע שלכם. אספנו לכם שתי עובדות אחת נכונה ואחת שגויה עכשיו תורכם לנחש מה הנכונה.

מיילי הייתה רקדנית

בנוסף לאהבתה של מיילי למוזיקה, כשהייתה ילדה היא מאוד אהבה לרקוד ואף הייתה מתחרה בתחרויות ריקוד רבות.

היא יודעת לרכב על סוסים

בילדותה הזמרת האהובה גדלה בחווה מה שהוביל לכך שהיא ללמוד לרכב על סוסים כבר מגיל שנתיים.

 

 

 

תגובות