פסק זמן: קייטי פרי מודיעה על הפסקה מהמוזיקה. GettyImages

פסק זמן: קייטי פרי מודיעה על הפסקה מהמוזיקה

אחרי שני עשורים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית, אתמול (ב') התפרסם ראיון עם קייטי פרי בו היא הצהירה: "אני רוצה קצת זמן לעצמי, ולא ישר לחזור להקליט אלבום חדש"

הזמרת קייטי פרי נחשבת כזמרת מובילה כבר שני עשורים, מאחורי פרי כבר חמישה אלבומי אולפן שזכו בפרסים רבים, סינגלים שהגיעו למיליוני ומיליארדי צפיות ביוטיוב ואין סוף תלבושות ועיצובי שיער הזויים. פרי נחשבת כאישיות פופ מיוחדת שעשתה משהו חדש בתעשיית המוזיקה הבינלאומית. כנראה שאחרי כל כך הרבה זמן את מעט מאבדת את עצמך ואתמול (ב') פרי אומרת כי היא רוצה קצת זמן לעצמה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלבומה האחרון של פרי - "Witness" יצא לפני שנה וכארבעה חודשים וכלל להיטים רבים כמו "Chained To The Rhythm", "Swish Swish" ו"Bon Appétit". לאחר יציאת האלבום פרי יצא לטור מטורף של כשנה, הטור כלל 113 הופעות בשש מדינות שונות. אתמול (ב') התפרסם ראיון עם פרי למגזין "Footwear" בו היא אומרת שאחת המסקנות שלה מהטור הארוך הוא שהיא צריכה לקחת זמן לעצמה, לנוח ולא ישר לחזור להקליט מוזיקה כמו שעשתה בעבר.

במילותיה של פרי היא אומרת ככה: "אני בדרכים כבר 10 שנים, אז אני רק הולכת לנוח. אני לא מתכוונת ישר לחזור להקליט עוד אלבום". היא ממשיכה ואומרת: "עשיתי הרבה דברים. אני מרגישה שהגעתי לרמה הכי גבוהה בלהיות כוכבת פופ ואני אסירה תודה על כך. אני לא מרגישה שאני צריכה להוכיח את עצמי יותר כי הוכחתי מספיק, אני אמנית עכשיו. אני אוהבת ליצור מוזיקה, אני אוהבת לכתוב אבל אני מרגישה שאני לא חלק מהמשחק יותר".

 

הודעת פרישה זו לא אבל זו כן הפסקה שאנו רואים אצל הרבה מהזמרים. אחרי שעובדים כל כך הרבה שנים רצוף זה לגיטימי לרצות גם זמן לעצמך. כבר מתגעגעים!

 

תגובות