הפכפכה: ההודעה המפתיעה של אריאנה גרנדה. צילום מסך מיוטיוב

הפכפכה: ההודעה המפתיעה של אריאנה גרנדה

ימים לא קלים עוברים על אריאנה גרנדה - מותו של האקס מאק מילר, פרידה וביטול האירוסין לפיט דווידסון והכרזה על ניתוק מהרשתות החברתיות. ציפינו שהזמרת תיעלם מאור הזרקורים, אך כמה ימים בודדים הספיקו לה ולא רק שהיא חזרה, אלא יש גם בשורה מפתיעה בפיה

אם חשבתם שאתם במצב רוח הפכפך לפעמים, אריאנה גרנדה מוכיחה לנו שהיא מלכת הפאסיב-אגרסיב. רק בשבוע שעבר הכריזה הכוכבת הצעירה כי היא לוקחת הפסקה מהרשתות החברתיות. ההכרזה על ההפסקה, הגיעה בעיצומה של תקופה קשה בחייה של הזמרת, שכללה את מותו של האקס, הראפר מאק מילר וביטול האירוסין לפיט דיווידסון. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, גרנדה פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה והכריזה: "הגיע הזמן להיפרד שוב מהאינטרנט לזמן קצר. קשה לא להיתקל בחדשות או דברים שאת מנסה לא לראות. זה מאוד עצוב וכולנו מנסים להמשיך הלאה. תודה לכם, על כך שאתם תמיד לצדי". 

© אינסטגרם

אבל, לזמרת הסיפקו כמה ימים בודדים של הפסקה, כי היא הרגישה צורך עז לצייץ את המשפט הבא: "אני רואה שחלקכם צוחקים על המצח שלי. מצטערת שיש לי מצח גדול אבל לפחות אני חמודה ולא צוחקת על אחרים". לאחר מכן היא שינתה את נוסח הציוץ: "הפגישהשלי נדחתה, אז חזרתי כדי להגיד לכולכם שאני אוהבת אתכם למרות שאתם שונאים את המצח שלי". ללא ספק, לבחורה יש אישיו'ס עם המצח שלה. 

אריאנה לא הסתפקה בציוצי המצח-רצח ובילתה מספר שעות בהתכתבות עם המעריצים ומתן תשובות לשאלותיהם ואפילו חשפה שאולי, למרות הכל, היא תצא למסע הופעות בקרוב, כדי לקדם את האלבום האחרון שלה. בתגובה לשאלתו של מעריץ ששאל אותה אם היא מרגישה מוכנה לסיבוב הופעות, ענתה גרנדה: "אני מוכנה. למען האמת, הלב שלי צריך את זה. צריכה לסדר כמה דברים אחרונים, אבל אנסה לחזור אליכם עם תאריכים בהקדם האפשרי". ואם זה לא מספיק, אריאנה חזרה גם לאינסטגם ובין כל הסטוריז עם המסרים החיובים והצילומים עפ סבא וסבתא, היה סטורי אחד שהכריז - "בקרוב תאריכים למסע ההופעות".

© אינסטגרם

 

 

 
תגובות