טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של פינק. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של פינק

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של פינק

אלישה בת' מור שידועה בשם הבמה "פינק", היא זמרת מצליחה מאוד בעולם המוזיקה. במשך השנים היא שיחררה להיטים רבים ביניהם "What About Us,  "Try" ועוד. הזמרת פעילה בארגוני צדקה רבים, בעיקר באלו שקשורים בבעלי חיים כמו "PETA" שהוא ארגון זכויות בעלי החיים הגדול בעולם, היא חיה אורח חיים צמחוני ומשתדלת לתרום לחברה כמה שיותר. היא לגמרי אחת הזמרות שהצליחו להישאר רלוונטיות ולא ירדו מראשי המצעדים. היום אספנו את חמשת השירים הכי אהובים שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Just Give Me A Reason

ראשון הוא אחד הלהיטים הגדולים ביותר שלה,הוא זכה לכמעט מליארד מיליון צפיות ביוטיוב ומופיע בו הזמר נייט רוס. השיר יצא לפני 5 שנים ולוקח חלק באלבום "The Truth About Love". השיר נחשב כלהיט המצליח ביותר של פינק עד היום והגיע למקום ראשון בטקס פרסי הבילבורד הנחשק. בנוסף, השיר זיכה את הזמרת ושותפה בפרס VMA.

 

Try

השיר הבא הוא חלק מאותו האלבום של קודמו אם כי שוחרר לפני כשש שנים. הוא בלדה שצברה מאות מליוני צפיות ביוטיוב והיא מרגשת אותנו בכל פעם שאנחנו שומעים אותה. השיר מרגש ויחד עם זאת מעורר השראה ונותן לנו זריקת מוטיבציה בדיוק כשאנחנו צריכים אותה.

 

What About Us

זהו השיר האהוב ביותר עלינו, בדיוק כשחשבנו שהיא קצת נעלמה לנו בין כל הזמרים החדשים שמגיעים לתעשייה הענקית הזו בכל יום היא שיחררה את השיר הזה והוכיחה לנו שהיא לא הולכת לשום מקום. השיר הצליח ליצור הזדהות אצל מליוני אנשים והקליפ שלו משלב רקדנים מוכשרים רבים שמעבירים לנו בצורה הטובה ביותר את תחושותיה של הזמרת כשהיא שרה אותו.

 

So What

השיר הבא הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי כשיצא. הוא מתאר את רגשותיה של הזמרת לאחר פרידתה מבעלה קארי הארט שגם מופיע בקליפ. האירוניה מצחיקה ומרגשת יחד וניתן לראות על השניים כי הם נשארו חברים למרות הכל והם אפילו נישאו בשנית בשנת 2010.

 

Just Like Fire

אחרון הוא שיר שביצעה בשנת 2016 ונועד לפס הקול של הסרט "אליס מבעד למראה" של דיסני. בקליפ מגלמת הזמרת כמה דמויות מהסרט, כמו למשל חיילי הקלפים של המלכה האדומה, והכובען המטורף. השיר עוצמתי ותואם בצורה מדויקת את אווירת המלחמה הפנימית של הדמות הראשית "אליס" בסרט.

 
תגובות