Fun Facts:העובדות שלא ידעתם על סיה. gettyimages

Fun Facts:העובדות שלא ידעתם על סיה

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכול שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע סיה

היום בפינת העובדות שלנו, אספנו לכם חמש עובדות על סיה, הזמרת עם היכולות הווקאליות העצומות, שהביאה אלינו להיטים רבים כמו "Chandalir״ ועוד רבים. סיה או בשמה המלא סיה קייט איזבל פרלר היא פזמונאית, זמרת ויוצרת שלמרות הקשיים הרבים שחוותה בחייה תמיד המשיכה לעבוד קשה וליצור לנו מוזיקה מדהימה ומיוחדת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כבשה את הלב של ביונסה

ביונסה סיפרה לא מעט פעמים כי היא התאהבה בקולה של סיה ברגע שהיא שמעה אותו, היא אף סיפרה כי היא חושבת שסיה היא גאון וכי ברגע שקראה את השיר שהיא כתבה לה היא ידעה שהוא שלה והיא תילחם עליו!

 

למען לקויי השמיעה

לפני תשע שנים, החליטה סיה להוציא את השיר "Soon We'll Be Found" שהקליפ שלו הועבר בשפת הסימנים האמריקאית במטרה להעלות את המודעות לנושא ולהנגיש את המוזיקה ואת מילות השיר לקהילת לקויי השמיעה. הקליפ צולם בצורה התמימה והכנה ביותר, מוצגת בו הזמרת שרה ומסמנת עם ידיה את מילות השיר מה שמרגש אותנו בכל פעם מחדש.

 

כותבת מבוקשת

במהלך הקריירה שלה סיה כתבה מעל 120 שירים! רבים מהם היא כתבה לעצמה אך לא מעט מהם נכתבו בכלל לזמרים אחרים בינהם ריהאנה, ג'סי ג'י, כריסטינה אגילרה ואפילו בריטני ספירס! הכתיבה החכמה והמדויקת שלה מוחיכה לנו שמאחורי הקול הגדול יש גם כמויות של כישרון.

 

מסתירה את פניה

הדבר המזוהה ביותר עם הזמרת האהובה היא כמובן הפאה הגדולה הצבועה בשחור ובלונד ומסתירה את פניה אבל אי פעם שאלתם למה היא מסתתרת? הזמרת סיפרה כי בעבר היא הייתה כותבת שירים שאף אחד לא זיהה וכך לאט לאט התחברה לזמרים מוכרים, מה שיצר חברויות בהן היא הבינה איך נראים חיי התהילה והבינה כי היא לא רוצה לאבד את הפרטיות שלה ולא רוצה להישפט על המראה שלה באינטרנט.

 

הגיע הזמן לבחון את הידע שלכם. אספנו לכם שתי עובדות אחת נכונה ואלת שגויה עכשיו תורכם לנחש מה הנכונה.

קשר משפחתי

הרקדנית הצעירה "מאדי זיגלר" התגלתה בקליפים של סיה ובין השתיים נוצר קשר קרוב ומשפחתי שאפילו הוביל את הזמרת לכתוב שיר לאחותה הצעירה של מאדי - מקנזי זיגלר.

חיי האהבה

סיה מעולם לא נישאה, היא הצהירה כי אינה רוצה להתחתן וכי היא מעדיפה להתמקד בקריירה המוזיקלי שלה.

 
תגובות