היא חוזרת: אריאנה גרנדה נותנת טיזר ומוציאה שיר חדש!. צילום מסך מהאינסטגרם

היא חוזרת: אריאנה גרנדה נותנת טיזר ומוציאה שיר חדש!

אחרי שהיא לקחה הפסקה מאור הזרקורים, חזרה מההפסקה, שוב יצאה להפסקה ובסוף חזרה ובגדול אריאנה גרנדה לא עוצרת, לאחר שבימים האחרונים נתנה טיזרים רבים, הבוקר (א') גרנדה מוציאה שיר חדש בהפתעה!

אריאנה גרנדה היא אחת מהזמרות המצליחות והמרוויחות ביותר בעשור האחרון, לאחרונה היא השתלטה לנו על הפלייליסט עם האלבום הרביעי והמצליח, שהשאיר אותנו עם ציפיה גדולה לעוד שירים. בחודש האחרון לאחר שחזרה מהפסקה קצרה מתעשיית הבידור, גרנדה לא מפסיקה להפתיע אותנו, ואישרה דרך הסטורי שלה את עבודתה על האלבום החמישי שיצא בקרוב ואף הוציאה את תאריכי סיבוב ההופעות העולמי שלה, גרנדה חוזרת אלינו בימים האחרונים עם טיזר קטן לאלבום הבא, וסינגל בהפתעה בשם "thank u, next".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני כיומיים גרנדה צייצה בחשבון הטוויטר שלה משפטים שנראים כמו שיר וביטוי אחד שחוזר על עצמו במיוחד והוא "thank u, next". הציוצים שנראים כמו שורות משיר נראו כמו תיאור ההתמודדות של גרנדה עם מותו של האקס שלה - הראפר מאק מילר. גרנדה כותבת: "קיבלתי הרבה אהבה, קיבלתי הרבה סבלנות, למדתי מהכאב ויצאתי מדהימה, תגיד שאהבתי ואיבדתי אבל זה לא מה שאני רואה, תיראה מה קיבלתי, תיראה מה לימדת אותי". וצדקנו!

הציוצים שנראים ממש כמו שורות שיר
הציוצים שנראים ממש כמו שורות שיר © צילום מסך מהטוויטר

השיר אכן יצא ונקרא "thank u, next", שיר אמיתי וכנה עם לחן קליט שגורם לשיר להישמע פחות עצוב ממה שהוא, השיר הוא בעצם ההתמודדות של גרנדה עם הפרידה מפיט דווידסון ומותו של האקס מק מילר. היא אף שרה "אפילו שכמעט התחתנתי, ועבור פיט אני מודה מאוד, הלוואי ויכולתי להודות גם למאלקון (מאק)", השיר ממשיך לדבר על איך גרנדה מאוד מודה למה שהיא עברה בתקופה האחרונה כי זה לימד אותה על עצמה ועל המשך חייה. וכן גם השורות ששיערנו שהיו בשיר היו! שיר מדהים ואמיתי אנחנו לגמרי מחכים לעוד שירים מגרנדה גרנדה, ממשיך את "Sweetener" בצורה מושלמת.

 

כפי שכבר ציינו ביטוי זה חזר על עצמו מספר פעמים בציוציה של הזמרת, לפי מה שהמעריצים ואנו חושבים זהו שמה של האלבום החמישי של הזמרת וגם השיר האחרון שבאלבום, שיר אחרון מתוך 12 שירים. גרנדה אף חשפה כי אלבום זה לא יכלול כלל שיתופי פעולה, דבר שהיא עושה לראשונה לאחר שכל אלבומיה כללו שלל שיתופים מוצלחים. האלבום יצא בקרוב, זהו פרק חדש בחייה של גרנדה והשיר שהיא הוציאה מראה לנו כמה היא השתנתה לאורך השנים. אנו לגמרי מחכים לראות עוד קצת מחייה האישיים של הזמרת בתוך שייריה ולשמוע את כל זה עם מוזיקה טובה ומרגשת כמו תמיד.

תגובות