טופ 5: השירים הטובים ביותר של דואה ליפה. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: השירים הטובים ביותר של דואה ליפה

החל מזמרי פופ ומזרחית ועד לזמרי קאנטרי ורוק. יש המון זמרים ויוצרים בעולם המוזיקה ולכל זמר, יש את השירים האלו שנכנסו לנו ללב. היום, אספנו עבורכם את חמשת השירים הטובים ביותר של דואה ליפה

היא גם יפה, גם כותבת שירים וגם פרפורמרית אדירה. אז איך אפשר שלא להתאהב בדואה ליפה? קבלו את חמשת השירים המובילים של הזמרת המוכשרת וזוכרת הפרסים שתמיד עושה לנו חשק לרקוד. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

New Rules

כמובן שאי אפשר להתייחס לדואה ליפה בלי לכתוב על אחד מהלהיטים הכי גדולים שלה - "New Ruls". זהו הסינגל השישי מתוך אלבום הבכורה שלה ובמהרה הוא הפך לסינגל הראשון של ליפה שהגיע לראש רשימת הסינגלים בבריטניה וגם היה לסינגל הראשון ברשימה המצוע על ידי אישה מאז "Hello" של אדל משנת 2015.

 

One Kiss

אחד השירים המוצלחים של הזמרת הוא "One Kiss", אותו היא גם כתבה. השיר, שיצא בחודש אפריל האחרון, הוא למעשה שיתוף פעולה של הזמרת עם קלווין האריס. One Kiss הגיע במהרה לראש טבלת הסינגלים בבריטניה וזו גם הייתה הפעם השנייה בה  אחד משיריה זוכה להגיע למקום הראשון בבריטניה. הכי כבוד. 

 

IDGAF

גם הלהיט הזה לקוח מתוך אלבום הבכורה של ליפה. הקליפ הרשמי של השיר מיוחד כל כך מבחינת צילום, עריכה וריקוד ואף היה מועמד בקטגוריית הכריאוגרפיה הטובה ביותר בטקס פרסי המוזיקה של MTV. אגב, לקחו 22 שעות לצלם אותו!   

 

Blow Your Mind

נחזור קצת אחורה בזמן, הסינגל הזה יצא בשנת 2016 וגם הוא מתוך אלבומה הראשון של הזמרת המוכשרת. הוא הגיע למקום ה-72 ברשימת 100 השירים החמים של בילאבורד וכך מיצב את מקומה בעולם הפופ. השיר גם זכה להגיע לראש רשימת שירי הדאנס של בילאבורד והיה לשיר הראשון של ליפה שנכנס לרשימה הזאת. אכן, אין ספק שהיא העיפה לנו את המוח עם השיר הזה... 

 

No Lie

אחד משיתופי הפעולה המוצלחים של ליפה הוא "No Lie" עם שון פול. פול ידוע בתור אחד שמשתף פעולה רק עם האמנים החמים והטובים ביותר בעולם המוזיקה וזה כבוד רב עבור הזמרת הצעירה לעבוד איתו ביחד. נכון לכתיבת שורות אלו לשיר יש למעלה מ-477 מיליון צפיות וכמעט אין אחד שלא מכיר ויודע לזמזם אותו. 

 



תגיות
תגובות