מיוחד: לי בירן במחווה לזכרו של יגאל בשן. צילום מסך מאינסטגרם

מיוחד: לי בירן במחווה לזכרו של יגאל בשן

לזכרו של הזמר והיוצר יגאל בשן שהלך הערב לעולמו, לי בירן חזר אל האודישן ב"כוכב נולד"במחווה מיוחדת לשירו של בשן וספד לו: "אני חייב ליגאל תודה גדולה, על השירים ועל הכישרון"

מוקדם יותר הערב (א') התבשרנו על כך שהזמר והיוצר יגאל בשן הלך לעולמו והוא בן 68. בין שיריו של בשן ניתן למצוא גם את הלהיט הגדול "סיוון", להיט שהשפיע רבות גם על אחד מכוכבי הנוער הבולטים - הזמר והשחקן לי בירן. 

בעונה השישית של "כוכב נולד", בירן, אז אדם אנונימי, עשה את אחד האודישנים שלו עם השיר "סיוון" אותו עיבד בצורה קצת שונה. מאז בירן נשאר בתחום ופעיל עד היום. עם היוודע על הבשורה הכואבת החליט לחזור לביצוע הבולט ההוא מימי "הכוכב" ולהיפרד מהזמר האהוב במחווה מיוחדת ובהספד מרגש בחשבון האינסטגרם שלו.

 

"לפני קצת יותר מעשור השתתפתי בתוכנית 'כוכב נולד 6'. באחד האודישנים שרתי שיר בשם 'סיון' שבוצע במקור על ידי יגאל בשן. לא לגמרי זכרתי את המנגינה במדויק אז הרכבתי מן גרסא משלי לשיר האהוב והמוכר. שרתי את השיר באודישן ההוא ואחריו חיי השתנו. עד היום אנשים מדברים איתי על השיר הזה ועל הביצוע שלי מאז..
בלי השיר הזה חיי היו נראים אחרת לגמרי. יגאל בשן היה זמר ענק שנגע בליבם של אינספור אנשים. הוא גם הלחין את השיר ״סיון״ ועוד הרבה שירים יפיפיים אחרים. אני חייב ליגאל תודה גדולה. תודה יגאל על השירים ועל הכישרון.  אגב גדלתי על ״הופה היי״. בלב שלי לנצח תישאר ציפור קטנה בלב שתשיר את השירים שלך..
יהי זכרו ברוך". כך ספד בירן באינסטגרם.

תגובות