הדרמה ממשיכה: טראוויס סקוט יופיע בסופרבול וחולל סערה. צילום: Theo Wargo/gettyimages_IL

הדרמה ממשיכה: טראוויס סקוט יופיע בסופרבול וחולל סערה

הזמר שמנהל מערכת יחסים עם קיילי ג'נר, יצטרף להופעה של מארון 5 בגמר הסופרבול בפברואר הקרוב, אלא שבמקום לקבל פרגון על ההופעה באירוע הנחשב, נשמעים קולות שקוראים לסקוט לבטל את הופעתו

הופעת מחצית גמר הסופרבול נחשבה עד כה לסמל סטטוס נחשק בתעשיית המוזיקה. אלא שהשנה, היה קשה במיוחד להשיג אמן שירצה להופיע במשדר הנצפה ביותר בארצות הברית. הסיבה? מחאה פוליטית כאות הזדהות עם שחקן הפוטבול קולין קאפרניק, שכרע ברך בזמן שירת ההמנון האמריקאי כמחאה על היחס, והאלימות המשטרתית בפרט כנגד שחורים בארה"ב. מאז שהחל לעשות זאת, קאפרניק הפך למובטל ולא הוחתם יותר באף קבוצת פוטבול. לבסוף, מי שהסכימו להופיע בסופרבול, שיתקיים ב-3 בפברואר באטלנטה הם חברי להקת מארון 5, שזכו לביקורת קשה, והם לא היחידים. כעת גם טראוויס סקוט עומד במרכזה של ביקורת ולחצים שלא להופיע באירוע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

על פי אתר הרכילות "TMZ", סקוט הוא אחד משלושת האורחים שיצטרפו אל מארון 5 בהופעה. שני האורחים האחרים בהופעה טרם הוכרזו, והלהקה שכבר פנתה לכמעט עשרה אמנים שחורים (שכן אטלנטה היא בירתה של המוזיקה השחורה) כמו ניקי מינאז', לורין היל ומרי ג'יי בלייג' שסירבו, מתקשה לסגור את כל מי שיופיעו עימה על הבמה. בטרם נחתמה הופעתם של מארון 5, הוצע לריהאנה וג'יי-זי להופיע בגמר, אך הם סירבו כאות מחאה על מובטלותו של קאפרניק.

כאמור, מי שכן יופיע בסופרבול הקרוב הוא טראוויס - למרות הסערות הפוליטיות. לצד זאת, ג'יי-זיי, שפעיל מאוד למען קאפרניק, מנסה לגרום לטראוויס לבטל את ההופעה. גם הראפר מיק מיל קרא לזמר לבטל את השתתפותו כשצייץ: "הוא לא צריך את זה, הוא כבר מצליח". בנוסף לראפרים, גם הכומר האפרו-אמריקאי אל שרפטון יצא בחריפות נגד החלטתו של סקוט להופיע באירוע: "אתה לא יכול להגיד לאנשים לעמוד בשביל אלו שכורעים ברך (סקוט התייחס לסערת קאפרניק בשיר) ולא ללכת למשחקים ואז להגיד 'אבל מישהו צריך להופיע שם ולבדר'. אתה מושך את הצופים לטלוויזיה, אתה מביא תומכים, ואני חושב שאתה לא יכול ללכת בשתי הדרכים" אמר הכומר ל-TMZ והוסיף: "הוא צריך לעשות מה שעשו הרבה אמנים גדולים אחרים עשו ולהגיד 'אני לא הולך להשתתף'".

 

כוכבת נוספת שאולי נראה על בימת הסופרבול לצד טראוויס ומארון 5 היא קארדי בי, שהשמועות אומרות כי מתקיימים איתה מגעים לביצוע משותף עם מארון 5 ללהיטם "Girls Like You", אם כי לפי הדיווחים קארדי דורשת עבור הופעתה מיליון דולר (מה שחריג, משום שהמופיעים בסופרבול לא מקבלים שכר) וחמש דקות מתוך הופעת המחצית הכוללת, שאורכה 13 דקות, על מנת שתופיע עם אחד מלהיטיה. לעומת זאת, יש דיווחים הטוענים כי קראדי סירבה גם היא להופיע בסופרבול בשל הבעת סולידיות עם קאפרניק.

תופיע או לא תופיע? קארדי בי
תופיע או לא תופיע? קארדי בי © צילום מסך מיוטיוב

 

תגובות