סיכומוזיקלי: הביצוע הספונטני של עדן חסון ועדן בן זקן. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: הביצוע הספונטני של עדן חסון ועדן בן זקן

שבוע נוסף הגיע לסיומו ואיתו שירים רבים שיצאו במוזיקה הישראלית, והשבוע: השיר החדש והמדוייק של התקווה 6 ומה עשה ליאור נרקיס ששימח את תושבי עוטף עזה?

רגע לפני שנגמר השבוע, אספנו לכם את השירים הטובים ביותר שיצאו ממש השבוע, חם מהתנור, שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ג'יין בורדו - תנו לנמנם

השבוע שחרר ההרכב האהוב, ג'יין בורדו, שיר חדש אותו כתבה והלחינה דורון טלמון, שהיא גם מי ששרה את שירי הלהקה. השיר קליט, קצבי וכיפי, קליל ולגמרי מעלה לנו את המצב רוח. ללא ספק כלי הנגינה מתחברים עם השירה ויוצרים מוזיקה מדהימה.

לסיכום: כיף לשמוע  ★★★★★

 

ריקו - חלומות שלנו

הזמר ריקו, כמי שמוכר לנו בין היתר מהשירים "עולם ורוד" עם כוכב הרשת בן זיני ו"הכל טוב", הוציא השבוע סינגל חדש - "חלומות שלנו" אותו כתב והלחין. המוזיקה הקליטה זורמת ועושה לנו טוב על הלב, המילים בשיר מאוד מרגשות ואפשר להבין שיש גם משמעות מאחורי כל זה.

לסיכום: אהבנו ★★★★

 

הדג נחש - יוצא לדרך

הדג נחש, אחת מהלהקות המוכרות והאהובות בישראל, הוציאה השבוע שיר חדש. משמיעה ראשונה עוד לא לגמרי מבינים במה מדובר, אך ברגע ששומעים כבר בפעם השנייה, מתחברים לוייב של השיר ולקצב שלו. בנוסף, לגמרי שווה להסתכל על הקליפ שמעניין בפני עצמו.

לסיכום: יש להם את זה ★★★★

 

שרית חדד - תצא לי מהראש

השבוע הוציאה שרית חדד שיר חדש שלגמרי השאיר לנו טעם טוב. מדובר בעוד להיט שעושה טעם לעוד, השיר קליט, המילים מתחברות כמו קסם ויש בהן עומק ורגש אמיתי. אך למרות זאת, משהו עדיין היה חסר לנו.

לסיכום: שיר טוב ★★★

 

התקווה 6 - יום יפה?

התקווה 6 היא להקה שתמיד יודעת איך להציג את הדברים ואת הנושאים המפריעים בעולם שלנו. השבוע שחררו את הסינגל החדש שלהם, אותו כתב והלחין סולן הלהקה, עמרי גליקמן. השיר בא מהמקום הכי אמיתי שיש, וזה מה שהופך אותו לכזה טוב, הוא לא מתייפף, מראה את הדברים כמו שהם, ומתייחס אליהם בצורה הכי מדויקת שאפשר.

לסיכום: רוצים לשמוע שוב ושוב ושוב ★★★★★

 

שווה האזנה

מה קורה כשיש שני עדן על הבמה? זה מה שקרה השבוע, במהלך הופעה של הזמר המוכשר עדן חסון. באמצע ההופעה הגיעה מהקהל הזמרת עדן בן זקן והפתיעה את הקהל באופן ספונטני וביחד ביצעו את השיר "בא לי לחבק אותך" שאותו כתב חסון לבן זקן, והתוצאה? היסטרית.

השבוע אירח ליאור נרקיס בהופעת סולד אאוט את תושבי עוטף עזה. לאחר שפנו אליו שלוש בנות, תושבות העוטף, במטרה להפיק מסיבת חנוכה ולשמח את התושבים לאור המקרים שהתרחשו לאחרונה, ליאור לא היה פנוי ולכן לא יכול היה להגיע, אבל לא יכל להתעלם מהרצון שלו לשמח את התושבים - נרקיס הזמין אותם אל הופעתו בתל אביב. בהופעה נכחו 150 צעירים מישובי העוטף, ששמחו ורקדו ביחד איתו ועם עוד זמרים מוכרים ואהובים שהופיעו ביחד עם ליאור על הבמה. לגמרי מחמם לנו את הלב

תגובות