Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על צ'ארלי פות'. אינסטגרם

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על צ'ארלי פות'

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בעולם המוזיקה. והשבוע צ'ארלי פות'

כבר כשהיה בן ארבע החל צ'ארלי פות' לנגן על פסנתר והתאהב במוזיקה. הוא המשיך ללמוד מוזיקה וכשגדל החל להעלות סרטונים ליוטיוב בהם הוא שר, ולאט לאט החל לצבור קהל מעריצים שהלך וגדל. בשנת 2015 בחר לצאת לדרך חדשה עם חברת תקליטים נחשבת, ואז פרץ והפך לאחד היוצרים הבולטים ביותר בעולם המוזיקה. אספנו בשבילכם חמישה דברים שלא ידעתם עליו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלבום ראשון בכיתה ו'

כמו זמרים רבים, גם פות' החליט להוציא אלבום לקראת חג המולד. לעומת עמיתיו המנוסים הוא היה רק בכיתה ו' כשהקליט את אלבום שירי חג המולד הראשון שלו, ומכר אותו מדלת לדלת בשכונת מגוריו. הוא הרוויח 600 אלף דולר מהאלבום הזה ואת כל הרווחים שלו תרם לעמותות.

הוא יהודי!

כן כן שמעתם נכון, פות' הוא משלנו. אמא שלו היא יהודייה ולכן זה עושה אותו יהודי מן המניין. אז האם הוא יבוא להופיע אצלנו בקרוב? הלוואי!

שמיעה ייחודית

פות' הוא בין הזמרים הבודדים בתעשייה בעלי שמיעה אבסולוטית - שמיעה מוזיקלית. רק אחוז אחד בתעשייה העולמית ניחן ביכולת השמיעה הזו שתרמה לזמר הצעיר רבות ביצירת שיריו . גאון מוזיקלי או לא?!

בזכות האינטרנט

פות' התחיל את דרכו לפני כמעט עשור בעזרת סירטונים ברשת החברתית יוטיוב, אליה העלה קאברים אקוסטים שלו מבצע שירים, כך הוא צבר את הקהל ההתחלתי שלו.

 

שובר שיאים

בשנת 2015 נבחר הזמר הצעיר לכתוב להפיק להלחין ולבצע את אחד השירים המצליחים והמושמעים ביותר בכל הזמנים "See You Again" אותו ביצע יחד עם הזמר וויז קליפה. השיר נכתב לזכרו של השחקן פול ווקר שנהרג במהלך צילומי הסרט. בנוסף, השיר שבר מספר שיאים ביוטיוב העולמי.

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

לפני כשבוע העובדה הנכונה הייתה העובדה הראשונה, נועה קירל אכן לא התקבלה לבית ספר למוזיקה!

גאון מחשבים

פות' אוהב לקודד במחשב, מה זה אומר? לכתוב קודים המפעילים את המחשב ויוצרים משחקים או תכונות מיוחדות. הופעתנו מאוד!

הפסקה מהמוזיקה

לאחרונה פות' הודיע כי הוא לוקח הפסקה מהמוזיקה לטובת זמן עם המשפחה.

 

 

 

תגיות
תגובות