באסה: לא הכיר את קמילה קביו והפסיד בענק . אינסטגרם, צילום מסך

באסה: לא הכיר את קמילה קביו והפסיד בענק

השיר "Havana" של קמילה קביו הגיע להצלחה רבה אך לצד ההצלחה הרבה שלו היה ראפר אחד שנשאר מאחור כשפספס את הזדמנות חייו

לפני כשנה וחצי יצא השיר "Havana" של קמילה קביו בשיתוף פעולה עם הראפר יאנג ת'אג ושבר כל שיא אפשרי של הזמרת הצעירה. השיר עצמו ביסס אותה כזמרת סולו איכותית ולא רק יוצאת להקת הבנות פיפת' הארמוני. אך מה שלא ידענו עד השבוע זה שבמקום הראפר יאנג ת'אג יכולנו לשמוע בשיר את הראפר ג'ונה, מה שבסוף לא קרה בגלל שהמנהל השישי של ג'ונה לא הכיר את קביו כלל!

עוד בערוץ המוסיקה של פרוגי:

בואו נחזור שנה וחצי פלוס מינוס אחורה, קביו עובדת על הלהיט ומחפשת את הראפר שייקח חלק בשיר הבכורה שלה. היא פונה למספר ראפרים ואחד מהם הוא ג'ונה. כאשר המנהלים של הראפר המדובר מדברים עם מנהלייה של קביו הוא לא יודע על מי מדובר ואומר להם ששיתוף פעולה כזה לא יקרה כי כפי שכבר ציינו - הוא לא ידע מי זו קמילה קביו, וכן גם אנחנו מופעתים! איך אפשר לא להכיר אותה??

בציוץ מיוחד של מנהל שיווק בתעשייה הוא מספר: "אני בחיים לא אשכח את הרגע שג'ונה סיפר לי שהוא היה אמור להיות בשיר "Havana" עם קמילה קביו במקום יאנג ת'אג אבל המנהל שלו לא ידע מי זו קמילה וניתק להם בפנים.." כמה פספוס בשיחת טלפון אחת! בהסתכלות אחורה ניתן לראות את הלהיט מנקודת מבט אחרת לגמרי אם בכלל ג'ונה היה הרפאר בשיר. מה שכן אפשר לאמר בודאות זה שקמילה קביו האי זמרת מדהימה ואנו מאחלים לכל אחד לעבוד איתה על מוזיקה בעתיד!

 

תגובות