מסתמן: שיתוף פעולה של מיילי סיירוס עם שון מנדס. צילום מסך מיוטיוב

מסתמן: שיתוף פעולה של מיילי סיירוס עם שון מנדס

בזמן שאנחנו עוד מעכלים את זה שהתחלפה שנה ואנחנו ב-2019, הזמרים הגדולים כבר מרמזים על האלבומים החדשים שלהם שיצאו בשנה הקרובה. והפעם - מיילי סיירוס רומזת על שיתוף פעולה עתידי עם שון מנדס!

לא חשבנו שנעשה כתבה כזו אי פעם, כי לא חשבנו ששני הזמרים המדוברים יתחברו לשיר משותף, ועכשיו? אנחנו לא מבינים איך לא חשבנו על זה קודם. הזמרת והשחקנית מיילי סיירוס מדברת כבר תקופה על האלבום החדש שלה שעתיד לצאת בשנה הקרובה. לעומתה, שון מנדס הוציא אלבום בשנה החולפת. אלבום שזכה להצלחה רבה ועוד כשלושה חודשים עתיד להתחיל סיבוב הופעות עולמי שרוב ההופעות כבר סולד אאוט. אמש (ה') הזמרת המדוברת הגיבה תגובה המאשרת את השמועות לאחד מעמודי "השמועות" שלה באינסטגרם. כל הפרטים!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בחשבונות האינסטגרם השונים יש כל הזמן השערות על שיתופי פעולה עתידיים, רובם כמובן לא נכונים אבל יש פעמים שההשערות הופכות למציאות. אמש (ה') אחד מעמודי המעריצים של מיילי סיירוס העלה תמונת קולאז' של מנדס וסיירוס וכתב: לפי שמועות שון מנדס יהייה חלק מהאלבום החדש של מיילי". כל האינסטגרם היה בהלם אך הם היו עוד יותר בהלם כאשר הזמרת עצמה עשתה לייק לפוסט המדובר והגיבה לב: "❤️".

מיילי סיירוס
התגובה המדוברת © צילום מסך

כל האינסטגרם התמלא בתמונות של מנדס וסיירוס ביחד. אי אפשר לדעת בבירור מה יקרה ואם התגובה והלייק של הזמרת הם לא סתם, אלא סוג של "אישור" לשמועות המדוברות על שיר משותף שלה עם מנדס. מעניין אותנו מאוד לאיזה כיוון הם יקחו את זה, בלדת אהבה או שיר עם קצב וחספוס. שילוב מאוד מעניין מפתיע ומסקרן במיוחד! לסיום מושלם של הכתבה הנה סרטון של מנדס שר בלייב מיוחד באינסטגרם לפני מספר שנים את השיר "The Climb" של סיירוס. נכון זה מושלם?

 
 

 

תגובות