הפתעה: לי בירן ואליאנה תדהר משחררים דואט ללהיט מ"או בוי". צילום מסך

הפתעה: לי בירן ואליאנה תדהר משחררים דואט ללהיט מ"או בוי"

לאור התגובות המחבקות והנלהבות, הזוג הכי קסום בביצה, לי בירן ואליאנה תדהר, החליטו להוציא בהפתעה את הלהיט מ"או בוי" כדואט רשמי משותף. האזינו

זה יישמע לכם קצת מוזר, אבל עד כה לאליאנה תדהר ולי בירן לא היה דואט רשמי ביחד שלא במסגרת פסטיגל, סדרה או מופע כלשהו. כעת, החליטו השניים להרים את הכפפה ולהוציא דואט רשמי ללהיט שכולכם מכירים מהסדרה "או בוי".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בעונה השנייה של הסדרה, הלהיט הגדול היה השיר "בלעדיך" - השיר של זוהר אפלבוים (תדהר) אותו "גנבה" סיוון קינן. השיר, שכתב בירן, הפך ללהיט מצליח גם במציאות וזכה ללא מעט תגובות, ביניהן גם תגובה של אמא לילד על הספקטרום האוטיסטי שסיפרה בפני בירן על ההתרגשות בכל פעם שהיא שומעת את השיר הזה שמעביר אצלה משמעות קצת אחרת. 

 

כידוע, בירן ותדהר משתפים פעולה מוזיקלית בשלל דרכים והמוכרת שבהן הוא המופע המשותף "הכבש הששה עשר", המורכב מקלאסיקות הילדות האהובות, מופע שחוזר בסוף החודש אל הבמות. האם הדואט הנוכחי יפתח את התיאבון לדואט נוסף יחד? אנחנו כבר מחכים!

על הבחירה להוציא את השיר כדואט רשמי, סיפר לנו בירן כי: "אליאנה ואני החלטנו להקליט ביצוע מיוחד לשיר הזה אחרי כל התגובות המרגשות שקיבלנו עליו מהקהל. זאת הדרך שלנו להגיד לקהל הנדיר שמלווה אותנו תודה".

© צילום: ערן לוי

 

 
תגובות