טרנדים במוזיקה: שירים שהפכו לטרנדים וויראליים. יוטיוב

טרנדים במוזיקה: שירים שהפכו לטרנדים וויראליים

טרנדים וויראליים משתנים לפי תקופות זמן ומגיעים אלינו על בסיס חודשי. אספנו עבורכם רשימה של שירים שיצרו טרנדים וויראליים והשאירו חותם

במהלך השנים יצאו המון שירים שכולנו שרנו למשך תקופה, וכולנו זוכרים אותם כטרנדים ויראליים ששיגעו את העולם. החל מה"GANGNAM STYLE" ועד לשירים שנתנו לנו מכה חזקה בקשר לעולם שאנחנו חיים בו - שכולנו מתחילים להיראות אותו דבר, ולהישמע אותו דבר. שירים שכולנו נזהה עוד בצליל הראשון ולא בהכרח נאהב, אלא יהיו השירים האלה ששמענו כל כך הרבה פעמים מהסביבה שאנחנו יכולים לדקלם מתוך שינה, ולא מרצון. קבלו את חמשת הטרנדים הוויראליים שזכורים לנו עד היום, שנים אחרי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

GANGNAM STYLE

אין ילד שלא זמזם מתוך שינה את הטרנד הוויראלי המטורף הזה – "GANGNAM STYLE". השיר הממכר זכה לשלוש מיליארד צפיות ביוטיוב, ונרשם כאחד מהטרנדים שלא יצאו מהחברה מהר. הקליפ יכול להיראות מעט טיפשי, אך ממכר. נוצר כפארודיה למוזיקת הקיי פופ והפך ללהיט ענק של הזמר הקוריאני שהטריף את העולם. צעדי ריקוד המקרנה הוויראליים צצו בכל מקום אפשרי. השיר הוא אחד מהנוסטלגיות הגדולות שלנו, בני הנוער, בתור ילדים - וזכור עד היום.

 

Don’t Wanna Know

שיר מקסים עם קליפ קומי במיוחד מאת מארון 5, הלהקה המצליחה שבראשה אדם לוין המדהים. השיר מדבר על אחד מהטרנדים היותר גדולים שכבשו את העולם - טרנד הפוקימון גו. הקליפ מראה לנו בישירות ובקומיות מה "באמת" קרה בשנת 2016. כאשר התחיל הטרנד, ואיך כל העולם צד פוקימונים "באכזריות". השיר עצמו כיפי וממכר, ובקליפ כיף לצפות כי הוא מראה את הכול בצורה חווייתית ומתוקה.

 

Thank u, Next

טרנד יותר עדכני ועכשווי אשר יצרה הזמרת האהובה אריאנה גרנדה. אין אחד שלא מכיר את השיר והקליפ המלא בנוסטלגיה אשר המשיכה את טרנד הנוסטלגיה. סרטי קאלט מהעשור הקודם שכולנו צפינו בהם, כמו "ילדות רעות", "מעודדות צמודות" ו"לא רק בלונדינית". הקליפ הקסום הזה מעיר מחדש את כל המעריצים של אותם סרטים, והשיר עצמו לא מפסיק להישמע בכל מקום. בהחלט אחד מהטרנדים היותר גדולים שראה העולם בשנים האחרונות.

 

Chained To The Rhythm

קייטי פרי מראה לנו כאן מעין הצצה לעולם בו נחיה בעתיד שמתקרב אלינו מיום ליום. כולנו נראים אותו דבר, מתנהגים אותו הדבר, ואוהבים את אותם דברים - לחץ חברתי ענק שהעולם נתון בו ללא מוצא. כל העולם נהיה משעמם, כי הוא פשוט אותו דבר. אפשר לראות זאת בבירור בקליפ, וזה חזק מאוד ונכנס לנו ללב.

 

Bella Ciao

שיר מהסדרה שהטריפה את העולם – "בית הנייר". שתי עונות הסדרה השאירו את העולם עם טרנד ענק - השיר האיטלקי הישן ממלחמת העולם השנייה שקיבל גרסה חדשה. ואין אדם שלא מכיר אותו. השיר זכה להמוני רמיקסים, ובהחלט נשמע בכל מסיבה, בית או פלייליסט של צופה אדוק של הסדרה ומוכר מאוד גם לאלו שלא ראו עדיין.

 

 

 
תגובות