Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על הארי סטיילס. צילום: gettyimges.IL/Handout

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על הארי סטיילס

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע הארי סטיילס

את הארי סטיילס, חבר להקת וואן דיירקשן (לשעבר) האהוב, אין אחד שלא מכיר: אפשר לומר שהוא בהחלט היה הכוכב הבולט בלהקה; גם לאחר צאתה להפסקה הוא אינו מפסיק ליצור. היום, לאחר אלבום מוצלח אחד וסיבוב הופעות סולו עולמי הוא פונה אל פרוייקטים נוספים, שלאו דווקא קשורים למוסיקה. אספנו לכם חמש עובדות שאולי לא ידעתם עליו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קריירת משחק

בשנת 2011, הארי סטיילס וחבריו ללהקה התארחו בפרק של סדרת הנוער "איי-קארלי" - ורבים לעגו למשחקו הכושל של סטיילס והתבדחו על כך ששחקן הוא לא יהיה. אמנם, בחלוף השנים סטיילס דווקא הוכיח אחרת: בשנת 2017, גילם סטיילס את דמותו של טוראי בריטי צעיר בשם אלכס, בסרט המלחמה "דנקרק" - ועשה עבודה מעולה. בנוסף, מקורות בחו"ל מגלים כי סטיילס נהנה ממשחק מאוד; עד כדי כך שהוא מעדיף להתרכז בפיתוח קריירה בתחום זה מאשר ליצור מוסיקה נוספת (או להתאחד עם להקת וואן דיירקשן). אנחנו רק מזכירים שגם מחזות זמר כוללים משחק! 

יהודי?

לפני שאתן כבר מתקשרות לרב ומקימות חופה בגן אירועים לרגל חתונה כדת משה וישראל עם הזמר (או השחקן?) - לא, סטיילס אינו יהודי למרות השמועות הרבות; אך הוא בהחלט בעל זיקה לא קטנה ליהדות. מעבר לקעקוע הענק בעברית שמתנוסס על כתפו של סטיילס, הלא הוא שם אחותו הגדולה "ג'מה" (בפונט לא מחמיא במיוחד, אם יורשה לנו), לסטיילס יש גם כיפה שעליה שמו רקום. הוא יודע מספר מילים בעברית והביע כמה פעמים אהבה לישראל - בין אם בהופעותיו ובין אם במסיבות עיתונאים. בנוסף לכך, לא פעם הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו על כך שהוא צם ביום כיפור וחוגג יחד עם משפחתו של בן ווינסטון, המפיק היהודי של הלהקה, מספר חגים יהודיים (ואף בירך את העוקבים היהודים בברכות חג שמח!). אנחנו עדיין בעד חתונה.

 

בוער לו סולו

עוד הרבה לפני שוואן דיירקשן הודיעו על הפסקה, בשנת 2013 מעריצי הלהקה נדהמו לגלות שסטיילס הוציא שיר סולו בשם "Don't Let Me Go", שהפיק יוצר ניו-זילנדי בשם סאם מקקרת'י. השיר חולל לא מעט מהומות, שכן המעריצים המושבעים היו משוכנעים כי הדבר אינו הוגן כלפי החברים הנוספים; וכי מדובר בצורה של סטיילס לבגוד בלהקה ולהתנתק ממנה. המהומות נרגעו לאט לאט וכעת למעריצים יש שיר נוסף של הזמר להנות ממנו.

הציע את שם הלהקה - וגם הציע שתצא להפסקה

מסתבר שסטיילס היה פעיל מידי בכל מה שקשור לענייני וואן דיירקשן: בשנת 2010, כאשר נולדה הלהקה באקס פקטור הבריטי, סטיילס היה זה שקרא לה בשמה. הוא הסביר כי כולם זרקו שמות לאוויר; והוא הציע את השם הזה כי חשב שהוא נשמע טוב, כולם אהבו את השם וכך הוא נדבק ונשאר. כעבור חמש וחצי שנים, הוא הציע הצעה נוספת: הפעם, לשחרר את הלהקה להפסקה. הוא נימק את הצעתו בכך שאותה שנה (2015) קרו ללהקה יותר מדי דברים, יחד עם עזיבתו של זאין מאליק והבשורה על כך שלואי טומלינסון עומד להפוך לאב; והוא הבחין כי כולם היו מותשים: גם חברי הלהקה ובעיקר המעריצים. מתוך מחשבה על הלהקה, הוא טען כי מדובר בזמן טוב לקחת פסק זמן קטן ולתת למעריצים לנוח קצת. אנחנו עדיין מחכים שההפסקה תיגמר. עובדת בונוס: סטיילס הוא גם החבר הצעיר ביותר בלהקה.

 

וואן דיירקשן לא הייתה הלהקה הראשונה בה לקח חלק

עוד כשסטיילס היה בתיכון, היו לו מחשבות עתידיות לגבי קריירה מצליחה בתחום המוסיקה; וכך הוא וחבריו לספסל הלימודים הקימו לראשונה את הלהקה "White Eskimo". הם היו מופיעים יחד במופעי בית ספר, עד שסטיילס החליט לגשת לאודישן לתכנית "אקס פקטור" הבריטית - ומשם הכל היסטוריה. גם לאחר עזיבתו של סטיילס, הלקה "White Eskimo" לא הפסיקה לפעול ולאחרונה אף שחררה את ה-EP הראשון שלה - "100X" - ומקומו של סטיילס התמלא בחבר אחר. אנחנו כמובן מאחלים להם בהצלחה, אבל מצטערים - זה פשוט לא יהיה אותו הדבר בלי הארי...

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

עבד בקופות כרטיסים

לפני שהתפרסם, כמו כל תלמיד תיכון שרוצה לחסוך קצת, סטיילס עבד כמוכר בקופת כרטיסים של אולם מופעים ידוע. הוא סיפר שהוא מאוד אהב את העבודה הזו, כיוון שכך הייתה לו הזדמנות להקשיב להופעות הכי שוות מחוץ לאולם מבלי לבזבז פרוטה. הוא גם גילה שכשהיה עובד, היה גם מתגנב לאולם ונהנה מההופעה עצמה... 

הולך מתוך שינה

סטיילס ידוע בתור סהרורי והוא הולך מתוך שינה. הוא מספר כי פעם אחת הוא אפילו זוכר את עצמו מתעורר על רצפת אמבטיה. מעניין אם החברים האחרים של להקת וואן דיירקשן שמו לב לכך...

 
תגובות