גו גירלז: בלאקפינק משתלטת על עולם המוזיקה. יוטיוב

גו גירלז: בלאקפינק משתלטת על עולם המוזיקה

סצינת מוזיקת הקיי פופ ממשיכה להשתלט על העולם, לאחר ההצלחה המטורפת של להקת הבנים BTS מגיעה להקת הבנות הקוריאנית "בלאקפינק"

להקת הבנות מסצינת הקיי פופ - בלאקפינק הקוראינית הוקמה לפני כשלוש שנים בשנת 2016 בקוריאה כמובן. חברות הלהקה הן: קים ג'ני, קים ג'יסו, פארק צ'א-יאנג ולאליסה מנובאן. אמנם הלהקה הוקמה לפני שלוש שנים אך רק בחודשים האחרונים זוכה להצלחה גדולה גם בעולם המערבי ונהיית פופולארית ברחבי אמריקה ואירופה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשנת 2016 להקת הבנות הוציאה את אלבומה הראשון "Square One" אשר זכה להצלחה רבה בקרב אסיה שהכתיר אותם כלהקה מבטיחה. לאחר שנה החליטו הלהקה לעשות אלבום מיוחד לפריצה לתעשיית המוזיקה היפנית שזכתה לאהדה רבה. ביוני האחרון הוציאו הלהקה אלבום EP בינלאומי בשם "Square Up". האלבום הגיע להישגים מרשימים בימיו הראשונים ובכלל הציב את הלהקה במקום טוב בתעשיית המוזיקה העולמית.

 

כל ההקדמה הקצרה הזו מביאה אותנו לחצי שנה האחרונה שנחשבת לחצי השנה הכי טובה בקריירת הלהקה. בספטמבר האחרון חברות הלהקה הוציאו שיר עם הזמרת הבריטית - דואה ליפה בשירם המשותף "Kiss and Make Up". השיר המדובר הפך את הלהקה לפופולרית וכך גם למצליחה יותר. לאחר חודשיים מיציאת השיר, בנובמבר האחרון חברות הלהקה שיחררו את אלבום הבכורה הבינלאומי שלהן בשם "Blackpink in Your Area".

שנת 2019 של הלהקה תיהיה עמוסה יותר מ-2018 ובהרבה. הן הודיעו על סיבוב הופעות מיוחד באירופה וגם יקחו חלק מפסטיבל המוזיקה הכי גדול באמריקה - פסטיבל קואצ'לה באפריל הקרוב. לאחר שלהקת BTS הצליחה להגיע גם לישראל ולצבור מעריצים אנו בטוחים כי גם הלהקה הזו תביא את מוזיקת הקיי פופ לישראל ובענק.

 

 
תגובות